Vraag

aftrekken

  • 29 April 2020
  • 8 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

Ik probeer een tijdje minder af te trekken (dus maar 1 keer per week ofzo) ik ben net begonnen maar ik houd het eigenlijk niet vol. Ik ben 14 en zit dus al wel een tijdje in de puberteit en daarom lukt het me denk ik niet om langere tijd niet af te trekken. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt :)


8 reacties

Veel bezig zijn en .moe worden.helpt mij vaak.  PS ben jongen 15 jaar en doe het max 2x maar ik heb het nu onderhand op 2x per maand onderhand.omdat ik nu veel werk en beweeg . En dan ook als ik klaar ben er helemaal geen behoefte aan heb.

Gr. Gebruiker c 

Veel bezig zijn en .moe worden.helpt mij vaak.  PS ben jongen 15 jaar en doe het max 2x maar ik heb het nu onderhand op 2x per maand onderhand.omdat ik nu veel werk en beweeg . En dan ook als ik klaar ben er helemaal geen behoefte aan heb.

Gr. Gebruiker c 

@Vraag01 dit is wat mij helpt

Dankjewel! Dat ga ik proberen. Iemand anders nog tips?

En misschien aan andere dingen denken. Zoals school ofzo. En geen opwindende dingen of di ge die je geil maken.

ik ben verslaafd aan afrtekken is niet meer normaal doe elke dag 2x en wil minder aftrekken maar lukt niet dus probeer het niet te doen maar als ik stijve krijg wil ik weer meteen aftrekken 

 

Denk aan een familie lid zoals je oma of moeder. Is het zo over vaak.

Badge

Waarom wil je zo weinig aftrekken eigenlijk?

Als je in de mood raakt snel wat anders gaan doen

Reageer