Aftrekken

  • 4 June 2018
  • 8 reacties
  • 554 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ik masturbeer elke dag ( s'avonds ) ben 14 jaar en vroeg me af of het niet een beetje veel is om elke dag te masturberen.

8 reacties

Hi Hugo,

als jij het lekker vindt doe je toch gewoon.

Ik vind het ook lekker om te doen. Ik ben 15 en doe het ook elke dag, vaak wel meer dan 1 keer, meestal 2, soms vaker. Mijn twin doet dat ook en onze andere broers rukken ook elke dag wel een keertje.

Veel van onze vrienden ook, sommige doen het minder vaak, dus het kan verschillen per persoon.

Heb je ook al sperma?

Btw je maakt steeds nieuw sperma, dus op zal het niet gaan.

Groetjes,
M&M's
Hey fijn om te weten dat meerdere jongens dit doen van me leeftijd .
ik heb al sperma ja , maar op een of andere reden kan ik het in me laten .
Is dit niet slecht ??

gr
Hi Hugo,

Komt jouw sperma er niet altijd uit? Of hoe bedoel je?
Of de ene keer wel en de andere keer niet?
Heb je wel steeds dat “klaarkom” gevoel?

Als ik klaarkom komt het eruit spuiten. Bij sommige van onze vrienden spuit het niet, maar komt het er gewoon een beetje uitlopen. Das ook niet raar, niet iedereen is hetzelfde, maar allebei kan gewoon.

Als ik geiler ben bv. met een andere jongen aan het seksen ben dan spuit het wel eens verder dan andere keren.

Wanneer komt jouw sperma er dan uit? Is dat dan na een tijdje in je onderbroek ofzo?

Ik heb na het aftrekken dat het eruit spuit en ik duw soort van het restje sperma dan uit mijn piemel, maar soms komt er dan na een tijdje nog een beetje sperma uitlopen als ik mijn onderbroek weer aan heb.

Groetjes,
M&M’s
Hey ,

het is zo als ik meelf af heb getrokken krijg ik zeker dat gevoel .
daarna krijg je sperma daarvoor kan ik zeker zorgen maar ik stop net optijd met mastruberen dat het sperma net niet naar buiten komt .
Ik denk dan dat die spermacellen in mijn piemel blijft waardoor er dode spermacellen in mijn piemel zit , gaat dit er van zelf uit want ik zie het nooit in mijn onderbroek ofzo , wat ik denk is misschien met het plassen dat het eruit komt .
Hi Hugo,

Ik kan mijn sperma ook wel tegenhouden, maar dan kom ik niet klaar. Als ik klaarkom dan komt er sperma.

Ik kan wel f******g geil worden en dan loopt er al voorvocht uit mijn piemel over mijn eikel en dat voelt ook echt lekker, maar dan ben ik nog niet klaar gekomen.

Soms houd ik het expres tegen om daarna nog lekkerder klaar te komen.
En dan krijg ik van die soort samentrekkingen en spuit het sperma eruit.

Voel jij je piemel ook wel soort van samentrekken als je klaarkomt zonder sperma of voelt het anders als je wel sperma spuit?

Ik denk niet dat het in je piemel zit, maar weet het niet. Wordt je eikel wel glibberig van iets wat ui je piemel komt?

Ik weet niet hoe lang je al sperma hebt, misschien als je nog niet zo lang hebt dat het een beetje onregelmatig komt?

Btw als ik nog een beetje sperma in mijn piemel heb of als ik super geil ben door een jongen dan kom het gewoon uit mijn piemel en dat kan ook door het plassen eruit komen, want dat "duwt" alles eruit wat ervoor zit, zeg maar.

Groetjes,
M&M’s
Hai M en Ms

Het voelt precies het zelfde wanneer ik het sperma laat komen of niet ik denk dat dat persoonlijk zo is .
Ik heb sinds me 12 1/2 al sperma dus ; 1 1/2 jaar ik weet niet of dit lang is maar ik denk het wel.
Ik zit te “jojoën” met mijn sperma, en als ik daarna klaar kom is het best veel.


En ik ruk iedere dag 2 keer, voordat ik naar school ga en in de avond. Soms ruk ik drie keer maar dat hangt er vanaf.

Voordat je naar school gaat en dan nog ff rukken is heeel chill want dan krijg je geen erectie op school
(Ik in ieder geval niet??)
Hey Hugo,

Het is volkomen normaal om je elke dag te masturberen.
De ene doet het elke dag, terwijl de andere het heel minimaal doet.
Als het voor jou goed en prettig voelt is er niks aan de hand, dan moet je het gewoon doen zoals jij het liever wilt hebben.

Met vriendelijke groeten,
Helpende-Engel

Reageer