Skip to main content
Vraag

Aftrekfilmpje maken van jezelf normaal?

• February 22, 2025
  • 5 reacties
  • 785 Bekeken

Halloo!

Zijn er mensen die aftrekfilmpjes van zichzelf maken of dat ooit een keer hebben gedaan? Hiermee bedoel ik filmpjes die je voor jezelf maakt om terug te kijken en niet met andere mensen deelt.

Ik wil weten of dit normaal is en of het vaker gebeurd. Ik heb namelijk zo'n filmpje van mezelf gemaakt, maar t voelt toch raar en verkeert ondanks dat de kans heel klein is dat het gevonden word en op internet word gezet.

Als er meerdere mensen zijn die dit doen, voelt het misschien wat minder raar en verkeert. 

Groetjes van het gebakje

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 22, 2025

Ben meisje en ja dan kan ik nog eens terug kijken hoe het echt was, pa gebruik een selfystick

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 22, 2025

Ja, ik ben en meisje en ik maak ook wel eens filmpjes van hoe ik mezelf vinger. Ik kijk die terug en dan verwijder ik ze. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 22, 2025

ja maar heb ze ook al eens gestuurd hoor en dan opgeslaan in chat en dan konde we ze allebei later terug kijken ik die van haar en zij die van mij.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 22, 2025

Ik doe dat soms maar meestal verwijder ik het ook best snel want je weet maar nooit wat er mee kan gebeuren ookal is de lans best klein

Maar het is niet zo raar hoor

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Voor je eigen gebruik lijkt me dat geen probleem. Op Snapchat kan je hem vergrendelen als je bang bent dat iemand het ziet. Zou het nooit naar iemand anders sturen!!