Skip to main content
Vraag

Aftrek tips

  • 26 July 2024
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Hi iedereen, ik ben op zoek naar de lekkerste tips om af te trekken. Alles is welkom en ik sta open om alles te proberen. Laat alsjeblieft zo veel mogelijk achter want ben toe aan iets nieuws.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456

Veel plezier 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +5

Op je buik op bed, bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, de tuin

Als ik naar een maisveld ga neem ik altijd een rugzak mee, ik loop dan eerst een stukje het veld in en trek dan alles uit behalve schoenen en sokken m’n kleren stop ik in m’n tas en ga dan nog een stukje lopen en dan ga ik me aftrekken 

Badge

Op je buik op bed, bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, de tuin

Als ik naar een maisveld ga neem ik altijd een rugzak mee, ik loop dan eerst een stukje het veld in en trek dan alles uit behalve schoenen en sokken m’n kleren stop ik in m’n tas en ga dan nog een stukje lopen en dan ga ik me aftrekken 

Heb je ook manieren die lekker zijn?

Reputatie 1
Badge

hoi als ik het saai vindt worden gebruik ik altijd een elastiekje die bindt je dan om je ballen en je lul 

Reputatie 7
Badge +5

Op je buik op bed, bos, maisveld, kleedhok van een grote kledingzaak, de tuin

Als ik naar een maisveld ga neem ik altijd een rugzak mee, ik loop dan eerst een stukje het veld in en trek dan alles uit behalve schoenen en sokken m’n kleren stop ik in m’n tas en ga dan nog een stukje lopen en dan ga ik me aftrekken 

Heb je ook manieren die lekker zijn?

@james je kunt in allerlei houdingen gaan staan/zitten of liggen. Wat ik ook nog eens wil doen/proberen is tijdens het gewoon lopen aftrekken tot en met het klaarkomen gewoon blijven lopen

Reputatie 2
Badge +2

Heb nog een goeie: eerst uitkleden en goed beginnen trekken als je er bijna klaar voor bent ga languit op je buik op de grond liggen en dan doen alsof je zou "pompen" tijdens gym dus je handen op de vloer en je voeten en tenen ook. Dan op 1 hand rusten en met de andere aftrekken, je spieren staan dan op maximum  gespannen en als je dan klaarkomt is het super hard. Je sperma komt wel op de grond dus achteraf poetswerk met een papiertje

Reageer