Skip to main content

Hoi ik ben 13 jaar oud en ik hou van aftrekken in bed en onder de douche enz heeft er iemand tips waar ik nog meer fijn kan aftrekken en hoe ik nog lekkerder kan aftrekken?

Je gaat op je rug liggen beste is helemaal naakt voor betere ervaring

Je doet je benen vooruit 

Je doet je enkels over elkaar maar niet je benen ja lastig uit te leggen beetje dat de boven kant van je hak boven op je andere voet ligt

Dan strek je je benen zo hard als je kan en je knijpt je billen beetje aan 

En dan ga je aftrekken en als je echt super goed wil moet je nadat je bent klaargekomen zolang mogelijk door gaan het is heel gevoelig maar wel leuk

Suc6 laat maar weten hoe het was


Kijk hier ff:

(klassiek topic ondertussen😂)

Je kan ook edgen proberen. Dan moet je als je voelt dat je bijna gaat komen stoppen met aftrekken. Dan het gevoel ff laten zakken en weer doorgaan. Als je dat een paar keer achter elkaar doet kom je veel lekkerder klaar.

Succes


Er zijn hier al heel veel topics over, ik zou daad eerst eens effe kijken.

 

Groetjes,

@Ann0 


@Anonames 

Thx dit was echt lekker man heb je miss ook nog plekken waar ik miss fijn kan aftrekken bijv buiten ergens ofz


Je kan ook als je een sweater/hoodie hebt met zo'n zak aan de voorkant een gat erin knippen. Dit zie je dat niet en je piemel kan je boven je broek doen, dan kan je aftrekken op  plekken zonder dat iemand het ziet


Je kan ook als je een sweater/hoodie hebt met zo'n zak aan de voorkant een gat erin knippen. Dit zie je dat niet en je piemel kan je boven je broek doen, dan kan je aftrekken op  plekken zonder dat iemand het ziet

En dan heb je daarna sperma in je trui? Is toch ook niet chill.


@Daan2010 kijk eens op Google Maps voor rustige plekjes bij jouw in de buurt


Buiten is een dom idee. Mag niet. Spannend maar onwettig en als ze je pakken ben je eraan. 

Dus: blijf thuis en doe het volgende  : eerst uitkleden en al goed beginnen geilen en trekken en als je er klaar voor bent ga languit op je buik op de grond liggen en dan doen alsof je zou "pompen" tijdens gym dus je handen gestrekt op de vloer en je voeten en tenen ook. Dan op 1 hand rusten en met de andere aftrekken, je spieren staan dan max gespannen en als je dan komt is het (voor mij toch) super hard. Je spuit wel op de grond dus beetje poetswerk nodig :-) 


Buiten is een dom idee. Mag niet. Spannend maar onwettig en als ze je pakken ben je eraan. 

Dus: blijf thuis en doe het volgende  : eerst uitkleden en al goed beginnen geilen en trekken en als je er klaar voor bent ga languit op je buik op de grond liggen en dan doen alsof je zou "pompen" tijdens gym dus je handen gestrekt op de vloer en je voeten en tenen ook. Dan op 1 hand rusten en met de andere aftrekken, je spieren staan dan max gespannen en als je dan komt is het (voor mij toch) super hard. Je spuit wel op de grond dus beetje poetswerk nodig :-) 

Buiten hoeft geen dom idee te zijn als je even zoekt zijn er genoeg plekken


Reageer