Skip to main content

aftrek tips

• February 27, 2023
  • 11 reacties
  • 1397 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben Ddddrtm en ben 13

Weet iemand goede aftrek tips 

Hoor graag snel van jullie

11 reacties

• February 27, 2023

Ik houd heel erg van edgen. Dan ga je aftrekken tot je voelt dat je bijna klaarkomt. Op dat moment stop je even en laat je het gevoel wegzakken. Dit moet je een paar keer herhalen. Je bouwt de spanning dan steeds meer op zeg maar. Het klaarkomen is dan veel lekkerder en je spuit ook meer.

Hier staan ook nog wat tips:

Forum|alt.badge.img

@tim16 Dat edgen was echt heerlijk ik heb nog nooit zoveel sperma gehad

• February 23, 2025

@Anoniempje1200 Ja, goed hè? Ik vind het echt de lekkerste manier

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 24, 2025

Is klaarkomen met veel sperma lekkerder dan met weinig?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 24, 2025

Hey ​@Diana  het is dan intenser, sterker qua gevoel en het duurt ook wat langer, waardoor het fijne gevoel ook langer duurt. Omdat je meer sperma geeft zeg maar voel je langer die prikkel die het zo fijn maakt. Ik hoop dat ik het zo goed uitleg 😊 Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 24, 2025

@Tover01: prima uitgelegd, dank.

@Ddddrtm: mijn vriendje komt altijd bijzonder heftig klaar als ik hem bij het aftrekken of pijpen zachtjes aan zijn aars zit; misschien kun je ook zoiets bij jezelf doen.

Forum|alt.badge.img

@Anoniempje1200 Ja, goed hè? Ik vind het echt de lekkerste manier

Hoe vaak doe jij dat dan?

• February 24, 2025

@Tover01 wilde al een antwoord typen maar jij legt het prima uit. 

@Diana het is ook meer dat je het klaarkomen telkens uitstelt wat het lekkerder maakt dan per se de hoeveelheid sperma. 

@Anoniempje1200 2 of 3 keer in de week of zo. Vaak heb ik er geen tijd of geduld voor 😂

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2025

Hey 

Ik was afgelopen zaterdag in water park daar heb jongen gelopen met aftrekken  ook met 3 stopen  en daar na kwam hij klaar of mijn borsten maar die zaten er allemaal er onder normaal met ex vriendje maar klein beetje  maar nu niet was best wel geil 

Forum|alt.badge.img

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Sannelief Hoe was het?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 26, 2025

Hey

Nou het was wel lekker ik heb geen kleine  cup🍒 maat  normaal komt er een   beetje er op zeg maar wat  normaal is  maar   nu zaten ze er helemaal er onder was best wel geil  maar gelukkig hadden ze privé douches  schoonmaken samen met hem  hij 🥰heeft goed handen gebruikt