Vraag

aftrek tip

  • 22 May 2020
  • 4 reacties
  • 480 Bekeken

Badge +1

Hoi ik ben Johan (dat is niet mijn echte naam)

Ik heb een probleem tijdens het masturberen, als ik me zelf lekker aan het aftrekken ben kom ik heel snel klaar maar er komt geen sperma vrij terweil ik wel al meerdere keren ben klaargekomen ik weet niet of dit een medisch probleem is of dat ik iets verkeerd doe kan iemand me helpen??


4 reacties

Hoi @ggplayergg misschien komt het omdat je teveel aftrekt dat de tijd er te snel tussen zit.

Als dut telang en hinderlijk is kan je naar je dokter gaan.

 

Groetjes gebruiker c 

Badge +1

@Gebruiker c  is 2 tot 3 keer per week te veel?

 

@ggplayergg  ik denk dat wel meer mensen dat doen dus denk dus gemiddeld,  maar misschien kan het dus liggen aan de tijd die er tussen zit dus houd er bijvoorbeeld een  een dag ofzo of als je het op dezelfde dag doet een uurtje of 3 a 4 tussen voor dat je de volgende keer aftrekt , misschien helpt dat. 

(Ik zelf doe het tegenwoordig niet zo heel veel meer dus voor mijn doen is misschien 1 x per week veel meestal is het zo dat het tussen de 2 tot 5x in de maand. Maar dit is bij iedereen anders maar denk dat 2 tot 3 x per week gemiddeld is.

Groetjes gebruiker c 

Badge +1

2 of 3 keer per week is echt weinig. Ik trek me minstens 1x per dag af maar meestal vaker en er komt altijd behoorlijk wat sperma bij het klaarkomen. Soms meer dan ik wil, geeft nogal vlekken

Reageer