Vraag

Afspreken met vriend challenges

  • 9 July 2022
  • 1 reactie
  • 692 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik heb een vraagje binnenkort ga ik afspreken met mijn vriend en wil ik graag een spel doen met kleding etc je begint met alles en hoe verder je in het spel komt hoe meer kleding uit gaat.

 

Bijv spel 1 is loop op blote voeten door de straat

spel 4 is vastgebonden in onderbroek kieteldood 

spel 8 vastgebonden en afgetrokken maar je mag niet klaarkomen

 

zo’n soort idee hebben jullie nog leuke ideeën voor spellen. We zijn beide hetero en willen gewoon experimenteren.

 

Als jullie nog goede tips hebben om de spanning langzaam op te bouwen hoor ik het graag. We willen graag in kleine stapjes spel duurt 2 uur.

 

mochten jullie nog leuke doe opdrachten hebben omtrent kleding etc hoor ik het ook graag

 

alvast bedankt!


1 reactie

Hey,
 

Misschien is iets van strip poker of strip Twister ook leuk. Hierbij duurt het kleding uittrekken wat langer en bouwt de spanning zich dus op.  
Truth or dare waarbij je een kledingstuk moet uittrekken elke keer dat je een vraag niet wilt beantwoorden of een dare niet wilt doen. Iets vergelijkbaars kan met Never have I ever, waarbij je een kledingstuk moet uitdoen elke keer als je iets wel gedaan hebt. 

Je zou bij jullie spel ook iets kunnen doen dat de ene dmv een soort striptease een kledingstuk van de ander uit moet trekken of iemand zijn eigen/iemand anders zn kleren uit moet doen met alleen zijn tanden? Wie weet is dat wat

Reageer