Skip to main content
Vraag

afspreken met oudere man

• May 25, 2025
  • 8 reacties
  • 1006 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben M, ik heb online een man leren kennen uit Duitsland, hij is wel 22 jaar, ik maar 14… Ik vond hem wel leuk en echt heel erg knap, ja ik zou wel eens een keer seks willen hebben, maar hij vraagt om af te spreken, hij zou wel naar mijn dorp komen (in België) en dan zouden we naar een dichtstbijzijnde ‘afgelegen’ plaats gaan en daar gewoon wat chillen in z’n auto… is dit verstandig , ik denk steeds na, wat als hij wegrijd? wat als iemand ons ziet? …

Ik heb graag jullie mening, alvast bedankt! 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 26, 2025

Hey, nee dit is absoluut niet verstandig en dit kun je echt beter niet doen! Vanwege het leeftijdsverschil en omdat je hem niet kent. Hij mag dit ook niet doen vlgs mij. Ik zou dit zeker niet doen als ik jou was, wees voorzichtig en ga er in ieder geval nooit alleen naartoe maar het liefst helemaal niet. Vraag anders ook advies aan de Kindertelefoon! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Liefs, Tover xxx

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • May 26, 2025

Hoi ​@Niemand7336 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Het is bij wet verboden dat een volwassene seks heeft met een jongere onder de 16 jaar. Daarnaast is ook jouw veiligheid in het geding. Om met iemand in een auto te stappen en naar een afgelegen plek te gaan, is risicovol.

Zoals  ​@Tover01 al zegt , kun je met De Kindertelefoon hierover bellen of chatten, als je daar behoefte aan hebt.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon 

• May 27, 2025

Hey! Dit lijkt me absoluut een heel slecht idee! Wat nou als hij je kidnapt?? 😨  Of hij kan je sexueel gaan misbruiken. Je zegt nu wel dat je het graag zou willen alleen door het leeftijdsverschil kan hij te ver gaan. En het is online dus het kan ook iemand van 40 zijn! Het blijft nog steeds jouw keuze alleen het lijkt me een super slecht idee. 😬

Liefs Ikbeneenmensoftochniet 

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Hoihoi,

Zoals de rest hier al zegt, het is niet verstandig. Daarnaast is het illegaal als 14 jarige seks te hebben met een 22 jarige. Daarnaast is het gevaarlijk, je weet namelijk nooit of deze persoon iets met je gaat doen wat je bijvoorbeeld niet wil. Maar ik zal het niet doen in verband met dat je niet weet of hij te vertrouwen is.

Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2025

hoihoi,

zoals iedereen al zegt is dit niet verstandig om dit te doen, hij kan misschien neppe foto's gebruiken online om jongere meisjes te misleiden, ook weet je natuurlijk niet wat zijn intenties zijn. en omdat er zo een groot leeftijdsverschil is kan hij daar makkelijk gebruik van maken kwa machtsverhoudingen. in zijn auto stappen is ook niet zo'n goed plan, stel hij doet de deur op slot...dan kan je nergens heen. en aangezien hij een afgelegen plek heeft voorgesteld zijn er ook geen mensen die je kunnen horen stel het gaat wel mis.

mijn advies is vooral niet met die man afspreken

groetjes lisa X

Forum|alt.badge.img

Yo,

niet doen!

als je het écht wil doen:

doe gewoon niet

als je het nogsteeds écht wil doen:

klinkt misschien raar, maar als je het echt graag wilt zorg dan dat je iemand meeneemt, voor het geval dat de man in kwestie wegrijd. ik snap het als je niet iemand mee wil nemen, maar zoals ik en eigenlijk iedereen zegt doe het niet!!!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 29, 2025

Een 22-jarige heeft niets te zoeken bij een meisje van 14.  

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 31, 2025

Hoii!

Voor je eigen veiligheid zou ik het ten zeerste afraden! Wat als hij opeens wegrijd? Wat als hij een pedofiel is die gewoon jonge meisjes ontvoerd en verkracht? Wat als hij je ontvoerd en dan losgeld vraagt? Dus zoals eigenlijk iedereen al zei NIET DOEN!!!!!!! 

Heel veel liefs

Anymoymous