Vraag

Afspreken met meisje en iets spannends proberen

  • 10 January 2023
  • 4 reacties
  • 489 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoiii ik zit met een soort probleem, volgende week ben ik vanaf 8 uur in de avond tot 2 uur in de nacht alleen met een meisje van 13 omdat onze ouders en haar ouders samen weg gaan. De vorige keer dat ik met haar was zat ze aan mijn onderbroek en ik mocht ook aan haar kont en tieten zitten en wil dit nu weer en misschien wel iets spannenders als je me begrijpt ;) maar hoe kan ik dit het beste doen? Dankje alvast


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Niet echt een probleem toch? Gewoon doen wat je de vorige keer deed. Je kan dan proberen een stukje verder te gaan en kijken hoe ze reageert. Zolang jullie het allebei maar willen. En je kan het haar ook gewoon vragen natuurlijk. Het belangrijkst is dat je zeker weet dat zij ook meer wil.

Reputatie 7
Badge +19

Gwn proberen (met toestemming tho) of vragen

Reputatie 2
Badge +1

ik zou het vragen of gwn doen met toesteming dus steeds een beetje verder gaan maar als ze niet meer wil moet je wel stoppen

Reputatie 7
Badge +15

ik zou het vragen of gwn doen met toesteming dus steeds een beetje verder gaan maar als ze niet meer wil moet je wel stoppen

Ja idd! 
 

ik zelf als meisje zou willen dat het niet (!) te snel gaat…en vraag ook gwn “ mag ik je hier aanraken?” Is dit ok? “ vindt je dit fijn?!” Ect ect…..

 

Mij_Niet_Gezien 

 

en loop dus nie te hard van stapel haha 😆 

Reageer