Vraag

afspreken met jongens

  • 9 September 2020
  • 2 reacties
  • 543 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyy,

Ik ben ben bi en ik ben 16 jaar. Ik zou graag een keer met een jongen willen afspreken en je weet wel dingen doen, maar is er een app via waar dat kan? Ik heb yubo, hoop en jong&out al. Of zijn hier mensen die willen afspreken. Ik kom uit Drachten, Friesland!😁


2 reacties

Hi gewoonrandom,

 

op dit forum mag je sws niet afspreken, dus die optie valt af.

 

Als het nou geen corona was, kon je nog eens uit gaan en mensen ontmoeten, maar ja, dat is iets lastiger nu. Kun je op Jong&Out zien of er meetings bij jou in de buurt zijn. Die organiseren ze toch of tijdens corona ook niks meer?

Andere sites zou ik zo niet weten voor onder 18 om af te spreken, ja via omegle en dan via snap ofzo, maar das wel tricky, want dan moet je maar zien met wie je werkelijk hebt afgesproken. Dat zou ik zelf niet doen.

 

Is er op je school een GSA?

Als die er is kun je op die manier andere leerlingen die gay/bi zijn misschien leren kennen?

Voor meer info over GSA's kijk je op:

https://www.gsanetwerk.nl

klik op de landkaart op je provincie en dan krijg je een lijst met alle aangesloten scholen te zien. Check it out.

 

Verder gewoon via vrienden, sportclub, bijbaantje enzo misschien dat je iemand leert kennen. Verder weet ik het ook niet.

 

Succes. ik hoor het wel.

 

Groetjes,

M&M's

hey,

 

ja ik heb dus hetzelfde probleem, ik kom ook uit friesland en zit ook op al die apps maar er is niet echt iets waar je met mensen kunt afspreken. en ik heb ook geen vrienden die gay/bi zijn want die zijn allemaal hetero.

Reageer