Afspreken met jongen goed idee of niet?

  • 27 January 2023
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Badge

Hii hii,

 

Een tijdje geleden had ik een jongen ontmoet op een conventie. Toen ik hem zag vond ik hem meteen erg leuk. Dit had ik verteld aan mijn beste vriendin en die vond de jongen ook erg leuk. Uiteindelijk is deze jongen 2 keer op date geweest met mijn beste vriendin. Ik voelde mij hier erg rot over.

Uit de dates kwam dat de jongen en mijn beste vriendin toch geen match waren. Ik en mijn vriendin hebben ontzettend veel shit over hem gepraat, ook al vond ik hem toch wel leuk. 

Een paar maanden later begon ik steeds meer te appen met deze jongen en al snel appte we elke dag. Hij stuurde mij altijd van die gewaagde berichtjes en ik stuurde die voor de grap ook terug. 

Op een dag vroeg hij of ik een keer wilde afspreken met hem en daarmee bedoelt hij dat hij '’het'’ wilde gaan doen. Ik vind dit best spannend, omdat:

  • ik ben 16 en hij is 19 jaar oud
  • Ik wil niet mijn vriendin pijn doen en ik ben dan bang dat ze erachter komt.
  • ik heb nog nooit '’het'’ gedaan…

Ik vind hem wel erg leuk, maar vraag me af of het een goed idee is om af te spreken, want ik hou ontzettend veel van mijn beste vriendin. Wat denken jullie ervan??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je moet doen wat voor jou goed voelt maar zoals ik lees zie je een aantal obstakels dusss dan maar ff goed nadenken of je het wel moet doen

Reputatie 2
Badge +1

Gewoon doen

Ik denk dat je het gewoon moet doen. Die jongen en je vriendin bleken geen match te zijn, dus waarom jij niet? Gewoon doen meid! En als je hét niet wil doen, moet je dat zeggen tegen hem want ik dnek dat hij dat wel begrijpt.

Hoop dat dit helpt!! Xx

Reageer