Skip to main content

Hii allemaal!! 

Hier even een topic van mij naar aanleiding van mij vorige topic. Zoals jullie weten wil ik dus helemaal voor de liefde gaan tussen mij en het meisje wat we Julie hebben genoemd. 

We hebben besloten om morgen ( zaterdag avond ) af te spreken bij Julie in de buurt. We wonen noga;l een eindje bij elkaar vandaan. Ik durf niet goed bij haar thuis te komen, want stel je voor dat haar ouders opeens thuis zijn.  Daarom willen we kijken of we een hotelkamer kunnen boeken in en stad dicht bij haar in de buurt.  Als dit niet kan moeten we het toch houden bij haar slaapkamer. 

Dankzij de tip van Anoniemeboy14 heb ik voorgesteld haar morgen een massage te geven. Dit vond zij een goed idee en ze stemt hier dus mee in. Stiekem hoop ik dat we verder gaan dan alleen de massage. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hebben jullie nog leuke en goede tips? 

Ik hoop dat ik snel wat van jullie hoor. Morgen is het namelijk al zover. Bedankt alvast

xoxoxo 

Heyyy Iertje10x

Wat super leuk!! Allereerst heel veel plezier morgen.

Ik zou lekker beginnen met de massage en dan langzaam doorgaan naar het zoenen en eventueel wat je dan verder wil doen. Ik denk dat dat vanzelf wel goed komt en gaat. De massage zelf zal vast al opwindend genoeg zijn voor jullie beide om verder te gaan naar wat jullie willen.

Hotelkamer is ook echt een goed idee!!!! En anders bij haar thuis komt ook vast goed. Denk dat Julie dit wel regelt.

Succes!!

kusjes

Hii Sofie 

Mega snelle reactie! Actief op ‘t forum zeker haha leuk!! 

Enig idee wat ik het beste doe na het zoenen? Hoe maak ik een goede move en hoe weet ik dat zij dit ook wil. 

xoxox

Nou, heel veel plezier. Go with the flow zou ik zeggen en niet teveel plannen. Dan komt het vast goed.

Maar jullie zijn allebei 16 toch? Dan wordt een hotelkamer wel moeilijk ben ik bang want de meeste hotels accepteren geen reserveringen van minderjarigen. Een hotels is misschien ook wel zonde van het geld als het ook gewoon thuis kan.

Succes iig

Hii Sofie 

Mega snelle reactie! Actief op ‘t forum zeker haha leuk!! 

Enig idee wat ik het beste doe na het zoenen? Hoe maak ik een goede move en hoe weet ik dat zij dit ook wil. 

xoxox

De goede move maak je door haar langzaam aan te raken op andere plekken, terwijl je haar zoent. Als zij dit niet wil zal ze zich wel terug trekken denk ik… maar ga er vanuit dat ze het wel wil en dat moet jij ook doen!!! het klinkt nu al mega sexy en zpannend namelijk.

kusjes

Hii @tim16 

Thanks voor je reactie!! Nee dat dachten we zelf ook al inderdaad, maar ik heb een ouder buurmeisje die dit misschien voor ons zou kunnen doen , en dat ik het geld dan naar haar over maak. Ik weet alleen niet of het hotel hier dan achter gaat komen. Nog even uitzoeken en navraag doen dus hihi. 

Nee denk je dat ik / we niet teveel moeten plannen? Straks weet ik niet meer wat ik moet doen…. 

xoxoxo

Heyyy Iertje10x,

Ben ik weer hahaha, om eerlijk te zijn over die massage, je zou kunnen beginnen met een soort van de spieren masseren en daarna (langzaam aan) over kunnen gaan naar haar 🍒 en 🍑 snap je? en als je dan zover bent dan kan je doen wat ik onder jouw andere topic heb gereageerd (dat van na het 👅) ..
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en héél véél plezierrrrrr, 

Heel veel liefsss<3

anoniemeboy14

Hii @anoniemeboy14 

Jaa echt super bedankt voor je goede tips en ideeën. Jij bent echt ontzettend creatief hierin!! Ik hoop zo dat het leuk wordt morgen. Bedankt voor alles 😘

xoxoxo

@Iertje10x gwn lekker thuis doen als het kan. Veel gezelliger en goedkoper. 
Ik ben meer van je gevoel volgen met dat soort dingen. Als je van te voren gaat bedenken wat je allemaal gaat doen kun je daar alleen maar zenuwachtiger van worden.

Geniet gwn van die massage en wat er dan nog meer gebeurt zie je dan wel.

Ik zou het zelf niet zo chill vinden als iemand van te voren al helemaal heeft bedacht hoe die het op seks aan kan sturen, snap je?

Hii @tim16 

Hihihi nee dat snap ik ook wel! Ik wou ook niet het hele plan al uitstippelen als je dat soms denkt 😜

Ik was meer een beetje op zoek naar wat leuke tips voor seks tussen 2 meisjes hihihihi. 

xoxoxo 

hoiii, Iertje10x,

tja.. ik denk gewoon heel veel na hahahah. het schiet me ook zomaar te binnen, ik ben sws iemand die te veel denkt helaas, maar voor nu komt dat wel handig uit😉.

en wees vooral niet te zenuwachtig, natuurlijk word het leuk morgen! je gaat met jouw ‘julie’ afsprekennn!!!!! 

heel veel plezier nogmaals, het komt helemaal goed.

suc6

heel veel liefs<3

anoniemeboy14

@Iertje10x Dan is het goed. Ik zou de focus gewoon niet zo op seks leggen. Gisteren vroeg je je nog af of je überhaupt een relatie wilde of haar alleen voor seks wilde gebruiken. Ik bedoel het niet lullig maar misschien moet je daar eerst ff goed over nadenken voordat je verder gaat. En praat er sws eerst met haar over en ga er niet zomaar van uit dat zij ook klaar is voor meer (niet dat jij daar van uit gaat, maar just a tip).

Tja, mijn punt is eigenlijk, ga niet te snel I guess.

Succes en veel plezier

Hii @tim16  

Ergens snap ik je reactie. Aan de andere kant… als na vanavond of en andere keer blijkt dat ik toch geen relatie met haar wil, hebben we in ieder geval nog seks gehad. Het punt waar ik in eerste instantie op doelde.  Daarbij weet in dat het bij haar wel goed zit hoor hihihihi 👈🏼☝🏼🐱😛

xoxoxo 

Hii @anoniemeboy14  

In dit geval is het inderdaad handig. Mocht je ooit ergens anders mee zitten of over vervelende dingen nadenken, dan zijn we er ook voor je op het forum 😘

Jaaa precies, het komt vast goed!!! Ik hou je op de hoogte hoe het gegaan is ❤️ 

xoxoxo

Reageer