Afscheiding nodig plassen (meisje)

  • 11 August 2022
  • 2 reacties
  • 599 Bekeken

Badge

ik ben steeds "raardere" dingen aan het doen die ik niet kan controleren. Sinds 4 jaar vind ik het blijkbaar "cool" om m'n plas op te houden en dan heel veel filmpjes te kijken waarin anderen hun plas ophouden of naar de wc gaan of in het openbaar plassen en dan net zolang wachten tot ik het niet meer kan ophouden. Dan krijg ik heel veel afscheiding waardoor ik mezelf er na ook weer om kan kleden. Dit is niet elke dag maar wel minstens 3x in de week dat ik deze "aanvallen" krijg dat ik dit van mezelf moet doen. Ik vind dit echt heel apart van mezelf en vraag me af of ik de enige ben die dit doet.

 

(ook heb ik tijden gehad waarin ik het cool vond om in m'n broek te plassen, of op allemaal plekken die er niet voor bestemd zijn)

ik ben trouwens een meisje

xx

 

 

 

 

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik plas ook wel eens gewoon lekker in mijn jeans en ik vind dat nog leuk ook. 

(tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

Badge

Tja, Ik vind het persoonlijk ook spannend om op plekken te plassen die er niet voor bedoeld zijn. Maar ik kan niet zeggen dat ik het moet doen of aanvallen krijg. Misschien helpt het om met jezelf bepaalde dagen af te spreken wanneer je het doet en je een beetje aan een schema te houden.

Reageer