Skip to main content

Hoi iedereen!

ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben nog nooit ongesteld geweest. Ik heb nu wel ruim anderhalf jaar afscheiding.  Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden nadat jullie afscheiding hadden? Het zou fijn zijn als jullie eigen ervaringen kunnen delen:)

alvast bedankt iedereen xx

heyy, ik had ongeveer 2 jaar afscheiding voor dat ik ongesteld werd, alleen het verschilt erg per persoon.


hey lieverd, 

don’t worry! Echt, komt wel goed. De meeste meisje worden het tussen 11 en 16 pas voor de eerste keer. Ik zelf was 13 en heb eig geen idee hoelang ik al afscheiding had. Ik weet wel dat ik het voor mijn menstruatie altijd meer heb, dat is voor mij een symptoom dat mn ongesteldheid eraan komt maar dat is bij iedereen anders. 

Maar je echt geen zorgen over maken hoor! Wees er voor nu nog maar even blij mee, want zó leuk is het niet. En je lichaam regelt het echt wel vanzelf, geloof me. Ieder lichaam is anders en het is niet raar dat je op je 14e nog niet ongesteld bent. Ik dacht ook een tijdje van ‘omg ik ben het nog niet’ (ik was namelijk 13 en over 2 maanden 14, ik ben nu 15) maar juist toen ik er niet echt veel meer aan  dacht kwam het toch wel. 

 

Het komt vanzelf, maak je geen zorgen xx


Hee,

ik ben ok nog niet ongesteld en ik heb ook afscheiding ik ben ook 14!

Dit is echter best normaal iedereen wordt op een andere leeftijd ongesteld dus dont worry!!

xoxo


Heyyy no worries! Heb je het ondertussen al?

Ik was 11 en ik was op school. Ik had zoveel krampen ni normaal. Toen ik thuis kwam was ik ongesteld. Na 4 dagen ni meer. Dan heb ik da een jaar nimeer gehad. Dan nog een keertje voor 5 dagen. Dna had ik da weer een jaar ni. Dan in juli een week. Dan ik augustus een week. Dan was ik 41 dagen te laat en had ik da in oktober en nu weeral 

 

Geen zorgen als je ongesteldheid raar is haha


Hallo,

Ik ben 13, heb al ongeveer een jaar afscheiding ben ben nog niet ongesteld. Geen zorgen, je bent nooit alleen!


hey hey!

Ik heb ook afscheiding maar nogsteeds geen Maandstonden. Normaal als je afscheiding krijgt kan het bijna komen, of kan het nog 1 of 2 jaartjes duren.


Hey,  ik ben een meisje van 14j,  ik ben ook nog niet ongesteld geworden,  wel heb ik  2 jaar heel veel afscheiding,  mijn slipjes zijn altijd erg vol met slijm, en loop ook veel opgewonden.... nog geen sex gehad. Maar kriebelt wel erg.


Reageer