Skip to main content

Hoi! Even een vraagje voor alle meisjes. Zouden jullie afknappen op een jongen omdat hij nog in bed plast en luiers draagt? Ookal zou hij je type zijn?

Ik zal er zelf niet op afknappen maar misschien ben ik niet zo'n goed voorbeeld omdat ik zelf ook nog luiers draag vanwege bedplassen😅. Maar het lijkt mij eigenlijk beste leuk als mijn partner ook last heeft van hetzelfde probleem waar ik mee zit. Dan hoef je niet als enige een luier te dragen en kan je elkaar ook helpen en er over praten omdat je elkaar beter begrijpt. 

Maar als je een relatie krijgt met iemand en jullie vinden elkaar echt leuk dan vindt ik niet dat bedplassen dan een probleem zou moeten zijn. Want als de ander jouw echt leuk vindt zou hij/zij dat accepteren en je nemen zoals je bent.

Ik heb ook aan een aantal vriendinnen opgebiecht dat ik nog steeds in bed plas en daarvoor luiers draag. Ik dacht echt dat ik daardoor vriendinnen zou verliezen maar ze waren erg begripvol. Ik mag me echt gelukkig prijzen met zulke lieve mensen om me heen. En nu als ik ergens blijf slapen of komen er mensen bij mij slapen doet niemand er vreemd over. En dat is fijn... Ik maak er niet meer zo'n big deal van en de rest daarom ook niet 🥰


Nee? Als hij maar geen piss kink heeft is het goed 😂


Reageer