Skip to main content
Hoi, vorig jaar was ik bij de wc in school. Er staan 3 sta-wc's naast elkaar en ik en 2 vrienden moesten plassen en gingen er naartoe. Tussen de wc's zat niet zo muurtje. Toen zag me vriend1 die in het midden stond beide piemels en die van ons waren wat groter dan die van hem. Hij schaamde zich En vertelde dat hij ook graag een grotere piemel wilde want dat leek hem leuker aftrekken (ik Had nog nooit afgetrokken en mn Piemol slap is 5 cm en stijf 11 cm die van hem 3 cm en 8 cm zei hij) toen bood de andere vriend2 aan dat vriend1 vriend2 wel mocht aftrekken maar toen kreeg ik een stijve en wilde het wel eens proberen. We gingen dus elkaar aftrekken en hebben ook gepijpt (2 piemels in 1 mond) en vriend2 heeft nog een keer zn Piemel in mn kont gedaan toen ik niet opletten. Het was allemaal Heel lekker en de sperma ook maar toen kwam er een andere stomme jongen binnen en hij had wat gezien en toen hadden wij hem afgetrokken en ik hem gepijpt.



Ik wilde ff me verhaal delen en is dit normaal?



Ala je vragen hebt of opmerkingen zeg het dan maar ik zal beantwoorden
Hey Chillejongen19



Vorig jaar bevredigden je vrienden en jij elkaar in de jongens-wc. Inmiddels vraag je je af of dit normaal is.



Hoewel ik vaker lees dat jongeren onder elkaar experimenteren, lijkt een openbare wc me hiervoor niet de geschikte plaats. Zoals gebeurde, kan er iemand binnenkomen. In jullie geval was dat een leeftijdsgenoot, maar voor hetzelfde geld werden jullie betrapt door een docent. Om ongemakkelijke situaties te voorkomen, lijkt het me aangewezen om, moesten jullie in de toekomst besluiten iets gelijkaardigs te doen, de privacy van elkaars slaapkamer op te zoeken.



Hoe ik het begrijp, gebeurde dit alles onvoorbereid en vlug. Hadden jullie bescherming bij je? Het lijkt me aangewezen om een condoom bij je te hebben, voor het geval je opnieuw in een opwindende situatie terechtkomt.



Groetjes

Kenshin
Ik denk dat je de volgende keer wat meer mensen moet uitnodigen

HA GAY :))


Reageer