Vraag

Afgetrokken toen ik 5/6 was

  • 17 December 2022
  • 8 reacties
  • 1683 Bekeken

Badge

Hey allemaal,

Ik ben niet percee getraumatiseerd en heb er ook niet veel last van maar ik ben gewoon benieuwd of ik de enige ben of dat er meer mensen zijn die dit is overkomen. 

Toen ik 5/6 was had ik een oppas, en die oppas had een zoon die toen der tijd 14/15 was. Ik weet niet meer precies hoe het was gebeurd maar ik weet dat hij ineens zijn lul uit z’n broek had en ik moest dat dan ook doen. Ik weet dat hij mij af heeft getrokken (en ik hem) en dat ik geen idee heb wat hij deed en het eigenlijk helemaal niet lekker vond. Ik vond het allemaal best spannend en was heel benieuwd naar dit enzo. Later ben ik weggegaan bij die oppas en is het gebleven bij aftrekken maar er blijft wel een vraag hangen, wat zou er gebeurd zijn als ik daar langer bleef? En waarom zou die dit met een 5/6 jarige willen doen?

Is dit een van jullie overkomen/iets soortgelijks? Wat vinden jullie van dit?

 


8 reacties

Wel nogal raar van hem goed dat je bent weggegaan toen!

Reputatie 7
Badge +17

Wat die jongen heeft gedaan is natuurlijk heel erg fout en ik hoop dat hij verder geen slachtoffers heeft gemaakt. Wel fijn dat jij er gaan trauma van hebt.  Wat zou er gebeurd zijn al je daar langer bleef? Daar zou ik niet over verder denken als ik jou was. Er lopen helaas veel zieke mensen rond en die oppas is er daar 1 van.

Ik heb ook zoiets meegemaakt. Toen ik ongeveer 7 was had ik een vriendje en die had een oudere broer van ongeveer 16. Ik en mijn vriendje speelden vaak doktertje als we bij elkaar logeerden. Op een keer zijn we een soort van betrapt door zijn oudere broer en hij wou ook meedoen. Wij vonden dat natuurlijk wel interessant. Hij had immers een veel grotere piemel als ons en ook al schaamhaar. Na een tijdje wou hij ons iets laten zien en ging hij zich aftrekken. Wij moesten hem nadoen en dat voelde natuurlijk lekker bij ons en we kwamen klaar. Er kwam nog geen sperma uit onze piemels maar wel het lekkere gevoel. Mijn vriendje zijn broer kwam ook klaar en we zagen voor het eerst sperma. Hij heeft ons eigenlijk geleerd hoe we moeten aftrekken en dat deden we vanaf toen ook best vaak en ook bij elkaar. Ik vind het niet erg dat hij ons dit toen geleerd heeft want anders hadden we het pas veel later ontdekt denk ik. 

Hoi @13jarigevent ,

We lezen dat je best wel wat hebt meegemaakt, wat voor jou geen trauma heeft opgeleverd en dat je er ook niet veel last meer van hebt. Al zijn we erg blij te lezen dat het goed gaat en goed dat je dat hier toch hebt gedeeld. Weet dat je ook terecht kan bij De Kindertelefoon via 0800-0432 of de chat, elke dag tussen 11:00 en 21:00 uur.

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

Niet ok wat je is overkomen. :( Ook al heb je er niet veel last (meer) van of ben je niet erg getraumatiseerd blijft zoiets toch wel hangen pff. Goed dat je je verhaal hier deelt en hopelijk kun je het op deze manier een beetje van je afzetten. Sterkte man 

Badge

ik heb precies het zelfde gehad! maar dan met mijn buurjonge, hij was toen 15 en ik was 4. en ik deed maar gewoon wat amar hij zij: niet door vertellen dus ik deed da ni

Badge

spreek je nogsteeds af met die vriend?

Reputatie 5
Badge +1

@Anoniempie070007 Ik heb ook dat gehad met “niet door vertellen”toen ik verkr8 werd was toevallig ook 4

Reageer