Vraag

Afgetrokken op MEZELF?!?!?!

  • 29 December 2023
  • 5 reacties
  • 941 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

Ik zit ergens mee en ik voel me echt een freak…

Ik lag laatst in bed en had zin om af te trekken, maar ik wist niet op wat. Toen dacht ik: als ik nou een naaktfoto naar een vriend van mij sturen, dan krijg ik misschien een geile foto terug. (Ps, dat vriendje is die jongen uit mijn eerste topic) 

Ik liep naar de badkamer, kleedde me uit een zette mijn telefoon neer. Toen deed ik wat sexy poses en maakte ik een foto. Toen ik eenmaal aangekleed was lag ik weer in mijn bed. Ik kreeg een reactie en hij zij dat hij straks een foto terug zal sturen. Toen keek ik naar mezelf en ik dacht: ok...ik moet zeggen..ik zie er goed uit...en toen hielt ik het niet meer en ben ik gaan aftrekken op een foto van mezelf.

Toen ik bezig was zoomde ik langzaam in op mijn billen. Ik vond mijzelf zo geil dat ik ben klaargekomen op die foto. 

Sindsdien doe ik het vaaker en ben ik steeds meer van mezelf gaan houden.

Maar nu is mijn vraag…

Zijn er meer mensen die dit doen of doet niemand dit en voel ik me echt een freak?

 

Groetjes

Anonymous0702 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Sindsdien doe ik het vaaker en ben ik steeds meer van mezelf gaan houden.

Als je meer van jezelf houd is het een goed ging, zelfliefde is super belangrijk

En ik doe dit ook, ik weet zelfs van een heleboel vrienden dat ZIJ dit ook doen, is niet raar

Reputatie 7
Badge +17

Je doet er niemand kwaad mee dus ik zie het probleem niet. Je hoeft je echt geen freak te voelen

Reputatie 5
Badge +4

is zeker niet raar, heb dit zelf ook vaker gedaan

Reputatie 7
Badge +13

Het is niet raar, heel veel mensen vinden zichzelf geil en masturberen opzich zelf.

En het is alleen maar goed dat je meer van je zelf gaat houden

Reputatie 4
Badge +3

Hoi hoi.

Niet raar hoor. Mijn bff en ik hebben ons samen en elkaar wel eens gefilmd en daar kijk ik graag naar als ik in bed lig om te vingeren. Als je opgewonden wordt van jezelf vind ik alleen maar een compliment naar jezelf!

X

Kim

Reageer