Skip to main content
Vraag

afgetrokken met buurjongen

  • 19 July 2024
  • 6 reacties
  • 1055 Bekeken

Ik heb 2 buurjongens die allebij buitenlands zijn hun kunnen wel gewoon vloeiend nederlands want ze wonen nu hier al een paar jaar ik was met hun op de speeltuin en ik zei voor hoeveel doe jij je broek uit. Hij deed zijn broek uit en ik zag zijn piemel afdruk in zijn broek. Toen waren we richting de bosjes gegaan en heeft hij zijn piemel laten zien. Ook heb ik toen mijn piemel laten zien en hebben we afgemeten. Mijne was groter. Toen heb ik hun 2 leren aftrekken en ze waren helemaal verbaasd dat er een soort van wit spul uit mijn piemel kwam. Hun wouden dit ook en probeerden dit maar het kwam er niet bij hun uit. Toen gingen ze naar huis maar eigenlijk wil ik dus meer met hun doen. Weet iemand hoe ik dit kan doen en wat ik met hun kan doen? 

6 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey, het makkelijkste is om het gewoon simpel weg te vragen. Ik doe dit namelijk ook altijd als ik seksuele dingen wil doen met een andere jongen. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou dit als ik jouw was gewoon aan hun vragen aangezien jullie dit toch al eerder gedaan hebben dan weet je ook meteen of zij hier nog een keer voor open staan

Reputatie 7
Badge +5

@Klaas_anoniem jullie hebben al elkaar piemel gezien en elkaar afgetrokken dus kan je het hun gewoon vragen. Jullie kunnen elkaar misschien pijpen en later misschien anaal gaan.

Hoe oud ben jij en hoe oud je buurjongens?

Reputatie 5
Badge +3

en is dat echt gebeurd of gwoon weer een verzonnen seksverhaal 

(en “voor hoeveel doe jij je broek uit” dat doe je toch niet zoiets????) 

Badge

Hoe oud waren jullie?

Reputatie 2
Badge +1

@Klaas_anoniem ik zou hun weer nr buiten laten komen en dan richting het bos lopen en praten erover en dan als ze ja zeggen dan doen jullie dat en als ze nee zeggen dan doe je het niet

ik ben een meisje dus ik heb niet echt verstand daarvan

Reageer