Vraag

afgetrokken in de horeca

  • 25 December 2022
  • 2 reacties
  • 894 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik ben dus een jongen van 15 en ik was dus gisteren bij de horeca aan het kijken want mijn oudere zus werkt daar en ik mocht dus meedoen, maar toen kwam er een grote gespierde kale man en hij zag er zo aantrekkelijk uit dat ik meteen een stijve kreeg. Dus ik pakte stiekem wat caramelsaus om dat als glijmiddel te gebruiken en ik zei toen dat ik naar de wc moest om te poepen en dat mocht dus natuurlijk maar vervolgens ging ik daar niet poepen maar mezelf aftrekken op de wc. Het nadeel is dat het er wel erg stonk maar ik kwam zo lekker klaar. Die caramelsaus op m'n pik voelde ook nog extra lekker en dus ik heb nog nooit zo lekker kunnen masturberen, alleen een probleem was is dat wanneer ik terug kwam vroegen ze aan mij waar de caramelsaus was en die had ik dus maar als ze erachter kwamen dat ik mezelf daarmee had afgetrokken dan werden ze sws heel boos en dan was m'n zus me ook zat, dus ik had die caramelsaus in m'n tas nog zitten en vertelde dat ik zo ernaar ga zoeken maar dat ik nu gelijk moet kotsen en daarbij vertelde ik dat ik eigenlijk al een heledag misselijk was maar dat ik het niet wou vertellen, dat vonden ze een rare smoes maar ik ging alsnog snel naar de badkamer en doen alsof ik moest kotsen. En kwam weer terug en vertelde hun dat ik de caramelsaus heb gevonden, en liet hun het zien. Zo'n oudere mevrouw vroeg aan mij waar ik het heb gevonden en het duurde veel te lang voordat ik daar weer een smoes voor kon verzinnen dus ze vonden me heel verdacht en ze dachten sws dat ik er wat mee heb gedaan en dat weten ze nu zeker, ik voel me hier heel slecht over. WAT MOET IK NU DOEN???


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk dat je het in je hoofd erger maakt dan het is. Waarschijnlijk zijn ze je al lang weer vergeten. En beter niet meer saus jatten om mee te rukken 😂

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat je het in je hoofd erger maakt dan het is. Waarschijnlijk zijn ze je al lang weer vergeten. En beter niet meer saus jatten om mee te rukken 😂

Dankjewel tim!👍👍

Reageer