Vraag

Afgetrokken door zusje

  • 4 April 2020
  • 6 reacties
  • 8583 Bekeken

Badge +1

Ik ben gisteren betrapt op aftrekken door me zusje van 10 ik ben 13 jaar

 

Ik zat dus te aftrekken en toen dee me zusje de deur open en ik schrok en stopte en ik kwam bijna klaar en zij ze dat ik door mocht gaan en dat ze het wou ziek dus ik zij OK en toen ging ze naast me zitten en ik zij dat ik niet veder durfde en zij zij dan help ik je wel en ze pakte me piemel en ging me aftrekken tot ik soort van wit spul kreeg uit me piemel heb het nog nooit gekregen en ik vraag me 2 dingen af 1 wat is dat witte spul

 

2 is het erg of raar dat dit is gebeurt?


6 reacties

Hi Anoniempje131,

 

je hebt geluk.

Die vraag is toevallig eerder door ‘iemand anders’ (ja, de tijd vliegt, voor je het weet ben je 13) ook ergens gesteld .

Namelijk hier:

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/pijn-bij-het-plassen-47018#post351112

 

Misschien heb je iets aan het antwoord van @Kenshin  wat daar onder staat.

 

Groetjes,

M&M's

Hoi zorg dat het nooit meer gebeurt. Ze kan er later spijt van krijgen en je gaan chanteren of op school vertellen wat er is gebeurt, aan je vader moeder. Je denkt doet ze niet. Wacht jij maar tot zij puber is en ongesteld word. Dan spoken ze van alles uit

Ik zou het niet meer doen je kan er later veel spijt van krijgen en het kan voor ongemakkelijke momenten zorgen.

Dat witte spul heet sperma.

Reputatie 2
Badge +1

Dit is flink raar en kan absoluut niet door de beugel alleen als het je stief zusje is en je moet het altijd vragen  dus stop je lul niet zomaar ergens in want dat mag nie

Reputatie 5
Badge +5

En toen werd je wakker

En toen werd je wakker

Hahahh

Reageer