Vraag

Afgetrokken door moeder

  • 2 June 2020
  • 7 reacties
  • 16974 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

He allemaal, ik zat gister samen met mijn moeder op de bank een film te kijken.  Er kwam een intense scene langs waarin een koppel seks had, mijn moeder vroeg of ik al had geneukt, ik zei nee (ik ben ook nog 15) en daar ging ze verder op in.  Ze vroeg of ik wel al masturbeerde. Ik masturbeer ieders dag wel, dus dat zei ik eigenlijk ook zonder schaamte, ze vroeg of ik snel klaar kwam, en ook daarop zei ik ja. Dus ze vroeg of ze me kon helpen om het langer vol te houden, ik zei natuurlijk ja, want ik vind mijn moeder best wel aantrekkelijk, ze zette de film op pauze en begon me af te trekken, ze gaf wat tips en vroeg daarna of ze me kon pijpen. Ik zei dat ik zo ver nog niet wilde gaan, en dat begreep ze, ik vraag me alleen af of het raar is dat je sexuele handelingen uitvoert samen met je moeder, hebben meer van jullie dit ook? 


7 reacties

Het is bij mij persoonlijk niet gebeurt.

Maar vond het het fijn of vond je jezelf erna vies en wat vind je vader.

Zou je het nog eens doen en ga je meschien verder.

Reputatie 5
Badge +5

Persoonlijk vind ik het heeeel raar ja

Hey YOURSELF

 

Het is ongebruikelijk en ongezond om seksueel om te gaan met je moeder, of met een ander familielid. Daarnaast speelt er ook nog eens het leeftijdsverschil mee: jij bent minderjarig, je moeder meerderjarig. 

 

Ik kan me voorstellen dat je grote twijfels en bedenkingen hebt bij deze gebeurtenis. Daarom raad ik je ook aan om dit in de toekomst niet meer te herhalen. Ontdek seksualiteit maar met jezelf, op je eigen tempo, en met leeftijdsgenoten. Da’s hoe het hoort te gaan.

 

Denk je bij je moeder te durven aangeven dit in de toekomst niet meer te willen doen? Op die manier kan ze daar rekening mee houden. Heb je het gevoel dat ze jouw grenzen niet respecteert, zou het geen kwaad kunnen om een familielid in te lichten. Dat inlichten van een familielid kan nu ook al, als je daar behoefte aan hebt. 

 

Gr. Kenshin

Badge

hey hey

sorry maar dit is eigenlijk strafbaar denk ik iomdat je moeder meerderjarig is ik zou nog afwachten en als je ermee zit naar een ander fammilielid gaan om het te gaan vertellen 

groeten

onnodige quote verwijderd
Kan je mij leren hoe jij dat voor mekaar hebt gekregen ? 😅🙏🏼

Badge

onnodige quote verwijderd
HOE DAN

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk niet dat dat de bedoeling is van een moeder-zoon relatie…

 

Reageer