Vraag

afgetrokken door meisje op school

  • 13 February 2023
  • 3 reacties
  • 3215 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Laatst op school ging ik samen met een meisje uit mijn klas naar een ander lokaal, want iedereen zit in een lokaal. Wij gingen naar het lokaal ernaast want dat is het computer lokaal. Dus wij zaten daar zo te werken en ineens ging ze aan mij zitten en aan mijn benen. Dat vindt ik niet erg en toen ineens ging ze mij aftrekken. Vond ik best wel lekker. Toen kwam er een ander meisje uit mijn klas binnen lopen en die zag ons, dus en die kwam aan de andere kant naast mij zitten en heeft mij toen gepijpt. Ik vindt het allemaal best wel lekker.

Na school vroegen ze of ik met hun mee wilde naar hun huis en ik zij ja. Toen bij hun thuis hebben we seks gehad en hadden ze hun kleren uit gedaan dus ook hun sokken alles. Daarna ging er eentje naar huis en de ander ging douche en ik blijf nog even in haar kamer. Ik heb toen haar sokken gepakt in mee afgetrokken en in klaargekomen. Toen heeft ze die aangedaan zonder dat ze het dus wist en ik wil meer.

Is dat raar/erg?

 

(Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm regel 10 en 16)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Klaarkomen in iemands sokken is wel ranzig. Ik zou dat niet meer doen als ik jou was.

 

Reputatie 1
Badge

Zou het zelf ook ni doen maar als je dat lekker vindt doe het dan gewoon meer

Badge

Zoo erg random, vindt je het dan geil om daar mee aftetrekken 😭😹

Reageer