Vraag

afgetrokken

  • 19 September 2022
  • 2 reacties
  • 452 Bekeken

Badge

.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste @Tijdenlijkgestopt12 ,

 

Edit: De topic opener heeft de tekst weggehaald er stond eerst dat hij spijt had nadat hij iemand had afgetrokken. Waarschijnlijk was dit topic om te testen wat er kon worden gepost in topics zonder dat het eerst goed moet worden gekeurd.

Stoppen met topics spammen waarin je vraagt aan andere forumbezoekers om naaktfoto's te sturen lijkt me een goed begin.

In een ander topic wat je hebt aangemaakt tussen de zee aan topics die vragen om naaktfoto's zeg je dat je zelf een naaktfoto hebt verstuurd en wat je moet doen. Denk je dat je anderen nu niet ook de kans geeft om dezelfde fout te maken?

Ik vind het vervelend voor je dat je spijt hebt, maar ik kan het erg slecht waarderen dat je zelf daarna om naaktfoto's gaat vragen en het meerdere keren post. 1 keer is genoeg als het hetzelfde onderwerp heeft en jouw onderwerp is absoluut niet toegestaan.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. 

 

Toch wil ik je nog wat advies geven. Denk volgende keer een nachtje extra na over of je iets wel echt wil doen. Zodat je niet een te snelle beslissing neemt. Vertel aan het persoon waarmee je dit hebt gedaan dat je spijt hebt om te voorkomen dat die persoon denkt dat je het misschien opnieuw zou willen doen.

 

Groetjes,
NV

Reputatie 4
Badge +4

Wat @NaamVergeten zegt ben ik het volledig mee eens als je geil bent denk je minder snel na.

ik vind dat het hier boven erg goed wordt geschreven en ik zou zij /haar tips goed gebruiken.

Reageer