Vraag

Afgesproken met oudere man

  • 3 June 2023
  • 3 reacties
  • 694 Bekeken

hey ik had laatst een afspraakje en vraag me af hoe erg dit is en of ik de enige ben die dit heeft gedaan. Ik ben 16 en ben straight maar vind piemels enzo best geil. Ik zat op omegle en had daar een man leren kennen van 31. ik ging met hem wellis samen aftrekken op snapchat en heb laatst met hem afgesproken. vond het heel spannend ook. ***       ...toen was ik gekomen. Ik weet dat veel mensen dit raar vinden. maar zijn er meer mensen die dit hebben gedaan zo een afspraakje?

***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

hoi,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

groetjes,

Yasmin, de Kindertelefoon

Geen idee wie dit nog meer doet, maar als ik voor mezelf spreek, nee dit doe ik niet en ga ik ook nooit doen!!! Je weet nooit met wie je afspreekt en wat er allemaal kan gebeuren, dus is het niet echt slim om te doen. Vind seks met een volwassen persoon ook niet verstandig, en het is zelfs strafbaar, maar je bent 16 zeg je net, dan denk ik wel een beetje dat je zelf ook wel door hebt dat wat je hebt gedaan niet helemaal klopt?

Reputatie 7
Badge +5

Ja maar ik hielt het bij Snapchat 

Reageer