afgesproken met man van 10 jaar ouder

  • 1 March 2023
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

Badge +1

Ik ben 15 en heb gisteren met een man afgesproken van 10 jaar ouder hij heeft mij toen gepijpt in zijn auto. Achteraf had ik ff spijt maar nu wil hij meer en mij lijkt dat ook wel geil wat zou ik doen?


3 reacties

Niet doen dat is echt heel fout

Reputatie 3
Badge +2

Wettelijk gezien is dit strafbaar en zou ik het dus zeker afraden en met name voor de man van 25.

maar wil daar wel aan toevoegen dat ik het ergens ook onzin vind, er ligt gelijk zo’n nadruk op het leeftijdsverschil en minder en meerderjarig. Terwijl als je 18 bent en hetzelfde met iemand van 50 doet dan is het opeens geen probleem meer. 
Tuurlijk is alles in bescherming van de minderjarige en er moet natuurlijk ergens een duidelijke grens getrokken worden, maar ik snap heel goed dat je de behoefte hebt en laten we eerlijk zijn, een ‘man’ van 25 is nou ook weer niet heel schrikbarend als je het mij vraagt.

maar nogmaals, ik raad het je wel af.

Reputatie 7
Badge +15

Het lijkt mij echt een heel onverstandig plan. Het is in eerste instantie al illegaal om “meer” te doen (als wij hetzelfde verstaan onder meer doen). Door leeftijdsverschil. 
 

die man is waarschijnlijk ook veel sterker, je hebt geen idee wat er (kan) gaan/gaat gebeuren… 

 

ik wil je op het hart drukken; doe het niet… 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer