Skip to main content

Hoi ,

Ik ben tijdelijk in een andere gezin gaan wonen. Ik heb iets verkeerd en fout  gedaan werd mij gezegd . Hun dochter dir ik leuk vind ..die is 13 jaar was naakt aan het douchen. Ze hebben een open inloopbadkamer. Ik kon alles spotten raakte mega  opgewonden van . Ik deed ook alles uit wou  meedoen. Eerst giechelde  toen ze me met een  stijve zag zei ze WOW . Ik was spontaan   met zeep haar borsten  aan het insmeren. Dat liet ze toe en toen ging mijn andere  hand naar onder.  Ze was effe  aan het  gillen niet aanraken daar.  Dat wil je toch  vingeren.. zei ik mag ik doorgaan  ? Maar het was  al te laat .

Haar vader die thuis was kreeg dat mee en zag  dat dus die kwam snel  aangerend . Hij sleurde mij naar mijn slaapkamer was heel boos deed de deur dicht. Sloeg me in mijn gezicht dat ik een vies  ventje was. Hij hield me van achter in de houdgreep vast. Ik zal je leren blijf  met je poten van van mijn dochter af. Je bent geil he ..toen met de andere hand was hij me aan het aftrekken. Dat deed je ook met haar dus doe ik dat terug. Ik ga je lichamelijk vernederen schreeuwde hij. Ik zei stop dat wil ik niet. Je gaat voor mij jouw zaad lozen ..spuit maar jongen dan ben je niet meer opgewonden . Ik huilde voel me misbruik ..doe dat nooit meer . Mijn docher aanranden.  Spuugde me ook nog in mijn gezicht. Hoop dat je hier iets van geleerd heb .

Ik had een lijfstraf gekregen zo noemde die dat. Die werken het beste!!!En mocht met niemand over praten . Dan lachte ik echt  niet meer dreigde hij.

Wat nuuu...? Ik heb angst voor hem gekregen. 

Dit is wel heel erg ik zou de politie of de kindertelefoon bellen 


Doen wat hierboven staat, maar:

hoe oud ben jij?

Wonen ze dicht bij je echte eigen huis?

Weet nog iemand dit toevallig? Als je het hebt verteld, ook al wilt die gast dat niet?

En zeker weten politie + kindertelefoon en dergelijken bellen, en dit proberen te verwerken mentaal, aangezien dit nog zeker wel sporen kan nalaten in je hoofd. Trouwens ook veiligthuis bellen als dat van toepassing kan zijn hier.


Reageer