Skip to main content

Hey mensen, ik zat vandaag een beetje rond te neuzen op de site. En wat ik zag was best schokkend, ik zie enorm veel verhalen van mensen die op hun 11,12,13 of 14 al ontmaagd zijn of seksuele dingen hebben gedaan. Het is echt prima om te experimenteren met elkaar, maar hou het simpel. Weet dat je in je hele leven maar 1 keer ontmaagd kan worden, en als je dat al op zo'n jonge leeftijd doet met iemand die je niet eens goed kent, heb je daar later waarschijnlijk spijt van. Dus een tip voor iedereen die niet ontmaagd is, hou dat lekker zo. W8 tot je 17/18e en doe het vooral met iemand die je echt leuk vind. Voor de rest ga ik je niet tegenhouden.

 

Fijne dag nog,

xx Ghost_x17

🗣️ je hebt helemaal gelijk


Hey

 

ik vind dat je gedeeltelijk gelijk hebt; onder 15 vind ik nogal jong idd, ik zelf ben ontmaagd op m’n 14, wel door een jongen die ik heel lang kende en leuk vond, maar daar heb ik veel spijt van idd.

 

ook vind ik dat iedereen dat zelf moet bepalen, tuurlijk hebben wij er een mening over, maar stopt dat die kinderen of boeit dat hun? Nee, dus waarom advies geven tegen mensen die er toch niks mee doen? 
 

wel vind ik dat kinderen nu heel snel seks willen hebben terwijl seks iets heel intiems hoort te zijn. Hook up culture vind ik sws niks, meningloze seks is niks voor mij

 

xx


Reageer