Vraag

advies over vriendin DRINGEEND ANTWOORD NODIG

  • 3 February 2024
  • 10 reacties
  • 1292 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hoi over een uur komt er een vriendin en we willen samen experimenteren (lees mijn vorige topic voor meer info) zijn er dingen die ik moet doen? mijn ouders zijn er namelijk niet maar heb je voorbereiding nodig? ik heb dildo en glijmiddel maar moetje nog andere dingen hebben zodat het niet awkward word

maag ik plss zosnal mogelijk antwoord


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heb je condooms om het veilig te doen?

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou gewoon rustig beginnen misschien eerst een beetje praten wat elkaars grenzen etc zijn en daarna gewoon beetje rustig elkaar uitkleden en bezig gaan met die dildo en gebruik gewoon veel glijmiddel

 

en als jullie klaar zijn mag ik dan weten hoe het was en voelde? Wil het zelf ook een keer gaan doen

Reputatie 7
Badge +13

@gwnbenjamin , ze zijn lesbisch

Reputatie 2
Badge +1

En hoe is het gegaan? Ben heel benieuwd 

Reputatie 7
Badge +13

@meisje29378 , waarschijnlijk zijn ze nu bezig, het is nu een uur geleden gepost

Reputatie 2
Badge +1

@Anoniemxv  

 ik zie het 

ik had de tijd niet gezien

Reputatie 2
Badge +1

En hoe ging het? Ben benieuwd 

Reputatie 4
Badge +2

ging goed mijn ouders waren niet thuis en we hadden gwn eerst even gepraat en daarna begonnen we we hebben 69 gedaaan en andere dingen maar was echt fijn 

Reputatie 3
Badge +4

ging goed mijn ouders waren niet thuis en we hadden gwn eerst even gepraat en daarna begonnen we we hebben 69 gedaaan en andere dingen maar was echt fijn 

Hoe voelde de dildo als ik vragen mag of hebben jullie die niet bebruikt?

Reputatie 4
Badge +2

dildo was nice maar die had ik al eerder alleen gebruikt maar istoch leuker met zijn 2e

Reageer