Skip to main content

hey hoiiii

wat doen jullie, jongens, wnr jullie verliefd zijn op een meisje?

dankj alvast

xx 

Hey! Dat verschilt per persoon natuurlijk 😉 maar ik heb vooral aandacht gezocht ☺️ soms door grapjes maken of een beetje stoer doen enzo. Ik heb nu verkering en zij zei dat ik vooral leuk werd voor haar door gewoon lief te zijn voor haar en eerlijk en mezelf. En doordat ik haar al goed kende kon dat ook makkelijker natuurlijk. Maar in het algemeen denk ik dat het vooral aandacht zoeken is en proberen een beetje op te vallen, goed en een beetje stoer over komen en haar af en toe kort aan kijken en belangstelling tonen. En als hij bloost is dat ook een teken! Maar ik vertel dit dus uit mijzelf, het zal echt behoorlijk verschillen per persoon 🙂

Liefs Tover xxx


proberen zo veel mogelijk met haar te praten


ik ben zelf een meisje maar misschien helpt dat juist.

ik heb zelf 2 pogingen gedaan. de eerste was met een jongen. ik was op Valentijnsdag langs zijn huis geweest en had daar een zak banaantjes neergelegd met een briefje met de vraag of hij mijn Valentijn wou zijn. als je j afvraagt waarom banaantjes, die banaantjes waren een hint voor wie ik was omdat ik veel van banaantjes hou en omdat mijn naam op roblox iets met banaan is.

m'n tweede poging was ook met Valentijnsdag maar dan een jaar later. toen probeerde ik een meisje te vragen. want we hadden een rozen actie op mijn school waarbij je 2 euro moest betalen voor een roos met tekst die dan werd bezorgd in de klas. we hadden toen 2 rozen gekocht. eentje voor een docent die ons zo raar aankeek toen we het erover hadden voor welke docent we een roos gingen kopen. en de tweede had ik gekocht (wel van haar geld) in de hoop dat ze door zou hebben dat ik haar wel leuk vond. volgens mij vond ze het wel grappig maar vooral irritant dat er een roos naar haar werd gebracht in de klas.

maar iedereen is verschillend. ik zou bijvoorbeeld aandacht willen en als je me dan zou vragen dan op een manier dat je laat zien dat je me ook echt kent. want heel veel jongens komen dan met een groepje op je af, de helft rood van het lachen en dan vraagt er eentje of je verkering wilt en als je dan ja zegt dan zegt diegene vaak dat het maar een grapje was of dan schiet iedereen in de lach. dus zoiets moet je zeker niet doen. en misschien kan je hints geven door bijvoorbeeld te vragen wat ze vind van andere jongens in de klas.


Hoi hoi, ik heb een beetje hetzelfde als @Tover01 ,  gewoon mezelf gebleven en wel natuurlijk voor mijn (toen nog) crush een beetje extra mijn best doen, proberen in haar blikveld te komen en dat soort dingen. Soms ook wel stoer doen en dan ook wat té stoer, met als gevolg dat je dan juist lekker voor schut ging maar ach, hoort er bij 😉het was en is allemaal wel met het grootste respect trouwens. Zulke flauwe kinderachtig dingen als de jongens in  @ikweethetnietmeer2009  haar verhaal heb ik nooit gedaan. Maar dat je een beetje leuk en stoer over wilt komen dat zit denk ik wel in ons 😊

Groetjes liefs Tartan X


Hey 

Een vriend van mij Jef ( niet zijn echte naam ) heeft een brief geschreven naar zijn crush (ook mijn crush ) . Hij heeft die brief eerst heel lang geheimgehouden ik denk om aandacht te trekken ofzo. Hij heeft deze brief gisteren afgegeven. Ik mocht zeker niet weten wat er in stond. Ik heb hem toch stiekem gelezen.

Misschien kan je ook een brief schrijven en op die manier het aan vragen en aandacht trekken 

Hopelijk heb je er iets aan gehad

Liefs @Anymoymous 


Hoii

Ik heb veel geappt en afgesproken op een bepaald moment voelde je gewoon dat ze je leuk vind. En dan kan je een beetje flirterig en lief doen. En doen op het juiste moment vragen ( als sfeer een beetje goed is) en dan hopen dat ze ja zegt. Het belangrijkste is eigenlijk gewoon jezelf blijven. Eigenlijk een beetje hetzelfde als @Tover01 .

Mij is het gelukt, ik hoop dat je hier misch wat mee kan!

Doeii


Hey! @Anymoymous  ik heb ook een brief geschreven en die voorgelezen en vanaf toen heb ik verkering 😊 Bedankt ook @Tartan14  en @StillWaitingForYou  dat jullie me noemen :)

Liefs Tover xxx


Heey

Als jongens verliefd zijn op een meisje, kunnen ze verschillende dingen doen, afhankelijk van hun persoonlijkheid en hoe goed ze het meisje kennen. Sommige jongens tonen hun interesse door veel tijd met haar door te brengen, haar beter te leren kennen door gesprekken te voeren, of zelfs kleine attenties te geven zoals bloemen of iets waarvan ze weten dat ze ervan houdt. Anderen kunnen subtieler zijn en proberen haar aandacht te trekken door grapjes te maken of te flirten. Kortom, het varieert van persoon tot persoon, maar het belangrijkste is dat ze proberen een connectie te maken en hun gevoelens op een respectvolle manier te tonen.

xx


Reageer