Vraag

advies (liefst van jongens) nodig

  • 5 April 2024
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 13 en heb dus advies nodig… 

 

in groep 7 kwam er een nieuwe jongen bij ons in de klas en iedereen vond hem raar en hij ging gum eten enzo en hij was ook een beetje onverzorgd… maar in groep 8 stuurde hij mij opeens een heel gedicht om mij verkering te vragen en toen heb ik hem (op een nette manier) afgewezen. Later gingen we naar dezelfde middelbare school en we wonen best wel dicht bij elkaar, dus gingen we samen naar school fietsen samen met nog 2 andere vriendinnen van mij. Uiteindelijk hoorde ik via via dat hij mij leuk zou vinden dus ik appte hem om te vragen of dat waar is en toen zei hij ja en vroeg hij me WEER verkering. En heb ik hem alweer moeten afwijzen.  Maar nu fietsen we nog steeds samen en het is echt extreem awkard mr blijkbaar heeft hij dat niet door. En nu ben ik bang dat hij mij nog steeds/alweer leuk vind. Moet ik doen alsof ik niks door heb? Of het alweer vragen?

 

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Iemand191

Wat je zou kunnen doen is hem vragen of hij je nog steeds leuk vind, zo ja dan kan je je afvragen wat je van hem vind. Vind je niks van hem dan kan je met hem een soort gesprek aangaan over dat jij hem niet wil. Hopelijk begrijpt dat je hem niet wilt en dan gaat een jonge vanzelf zijn vlinders kwijt raken. Succes!

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou gwn tegen je vriendinnen zeggen dat je nooit met hem verkering wil die zeggen het vast wel tegen hem

Reputatie 6
Badge +4

Misschien is hij helemaal niet zo raar. Ga eens (onder vier ogen) met hem praten dan wordt het voor jullie beide duidelijk 

Reageer