Skip to main content
Vraag

Achternicht

• May 21, 2025
  • 2 reacties
  • 855 Bekeken

Hey iedereen,

Ik ben een jongen van 15 en ik heb een achternicht van 14. We zijn niet met bloed gerelateerd maar we zijn toch wel familie, verre familie. Binnenkort gaan we naar de ardennen. Ik kijk er enorm naar uit. Vorige keer dat we daar naartoe gingen, ben ik in de nacht naar haar kamer geweest en hebben we een uur gepraat. Binnenkort wil ik dat weer doen maar ik wil iets verder gaan dan praten. Ik wil haar vingeren en/of beffen. Ik weet alleen niet hoe ik dat aan haar vraag en hoe ik dat moet aanpakken. 

Heeft iemand tips???

Ps: ik denk dat het geen incest is want we zijn niet bloed gerelateerd.

Groetjes Frikandelbroodje

2 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Ookal ben je legaal gezien niet bloed gerelateerd blijft het een vorm van incest, dit is binnen familieringen en dit is gewoon niet handig. Zoals ze in het engels wel eens zeggen “there are enough fish in the sea”, er zijn genoeg leuke meisjes waarmee je iets leuks kan starten en misschien wel op seksueel vlak als je dat echt zo graag wil, maar van deze 18 miljoen mensen in nederland is het echt niet handig of op enige manier oke om dit met iemand in je familie te doen!! Doe dit gewoon niet en vind een ander leuk meisje!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Als je weet dat het familie van je is, is het niet slim om hieraan te beginnen. Je kan het beste iemand anders zoeken waarbij je enige relatie liefde is, niet familie.. Een leuk gesprek is niet verkeerd. Dat doe ik ook wel met mijn neven en nichten.

Liefs