Skip to main content

Hey ik had graag mijn account laten verwijderen van het forum omdat ik niet echt over mijn plasfetisj kan praten zoals ik dat graag zou willen ofwel worden mijn reacties verwijderd of aangepast en als ik dan andere meisjes tegenkom van mijn leeftijd met dezelfde plasfetisj die hun ervaringen graag willen delen in topics mag dit niet want dan wordt dit als chatten aanzien of te expliciet en krijgen zowel ik als de andere een verwittiging zodat ze gewoon niet meer durven te reageren heb zo zelf al 2 verwittigingen om deze redenen en de andere meisjes die hun ervaringen graag wilden delen met mij schreven zelf al in de topics dat ze niet meer durven reageren uit angst voor een ban dus mijn account mag verwijderd worden aangezien ik hier toch geen ervaringen van andere meisjes van mijn leeftijd mag verwachten omdat onze plasfetisj en onze ervaringen blijkbaar toch steeds als te expliciet wordt beschouwd al snap ik totaal niet waarom maar dit is dus de reden dat mijn account mag verwijderd worden.

Geen reactie

Reageer