Skip to main content
Vraag

aantrekking tot jonger zusje van vriendin.

• March 12, 2025
  • 4 reacties
  • 1351 Bekeken

Hey ik ben een jongen van 17 en ik heb een vriendin ook 17.

we hebben vaak seks en altijd goed.

alleen heb ik een kleine aantrekking tot haar jongere zusje , soms denk ik dat ze ook (sexuele) dingen wil doen met me.

ze is 13 en we plagen elkaar soms wat en soms raak ik dan haar tiet of haar kont alleen weet ik niet of ze zou willen dat dat ook kan zonder dat plagen kan.

iemand tips/advies?

bedankt.

4 reacties

• March 12, 2025

Tips? Huh?

Laat haar lekker met rust…: ze is 13!

En fijn voor je vriendin… zorg maar dat ze het niet merkt.

Kijk, het kan natuurlijk gebeuren maar maak het niet groter. Ik zou haar maar wat ontlopen en zeker niet aan haar gaan zitten

• March 14, 2025

Buiten het feit dat het een slecht idee is: 17 met 13 is illegaal. 

Mss kan de KT ff de wetgeving laten zien. 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • March 14, 2025

Hoi ​@Ads 

Wat ​@AnAnIEm zegt, is juist.

De leeftijd van seksuele meerderjarigheid verschilt per land. In Nederland is deze bepaald op 16 jaar.

Seksuele handelingen onder die leeftijd zijn in alle omstandigheden verboden, tenzij het gaat om seksuele handelingen die algemeen als sociaal-ethisch zijn aanvaard.

Bijvoorbeeld indien die handelingen vrijwillig plaatsvinden tussen kinderen van 12 jaar tot 16 jaar die slechts in geringe mate in leeftijd verschillen. Om mogelijke misverstanden te voorkomen, moet het duidelijk zijn dat de leeftijd van seksuele meerderjarigheid, zoals gedefinieerd in de wet, inhoudt dat het betrekken van een kind onder 16 jaar bij seksuele handelingen onder alle omstandigheden verboden is en dat tevens de toestemming van een kind jonger dan 16 jaar wettelijk gezien (afgezien van de hierboven genoemde uitzondering) niet relevant is. Een kind dat seksueel meerderjarig is, mag, met haar/zijn toestemming, seksuele handelingen verrichten. Geen enkel kind kan echter - onder welke omstandigheid dan ook - instemmen met haar/zijn eigen uitbuiting of misbruik.

Bron: https://www.kinderrechten.nl/termenchecker/, leeftijd van seksuele meerderjarigheid.

Forum|alt.badge.img+3

Hey ik ben een jongen van 17 en ik heb een vriendin ook 17.

we hebben vaak seks en altijd goed.

alleen heb ik een kleine aantrekking tot haar jongere zusje , soms denk ik dat ze ook (sexuele) dingen wil doen met me.

ze is 13 en we plagen elkaar soms wat en soms raak ik dan haar tiet of haar kont alleen weet ik niet of ze zou willen dat dat ook kan zonder dat plagen kan.

iemand tips/advies?

bedankt.

Damnn. Leeftijdsverschil is best groot. 4 jaar. Je vriendin gaat het zeker niet leuk vinden. Laat haar met rust ze is 13 en is er waarschijnlijk niet mee bezig. Hou het lekker bij je vriendin.