Skip to main content
Vraag

aanranding of niet?

• January 22, 2025
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy ik ben nu een meisje van 13 vorig jaar zijn er jongens uit de vierde geweest die mij belachelijk maakten voor van alles uiteindelijk heeft er een jongen interesse in mij getoond als we alleen waren was hij zo lief en gaf complimenten maar als er meer mensen bij waren was hij echt nie aardig op n dag waren we samen aant lopen in school we hebben geen camera’s in school het was na schooltijd en bijna niemand was er (we liepen vaker samen omdat we geen pauzes samen hebben) hij begon mij aan te raken op mijn kont en vagina ik heb niet letterlijk gezegd dat hij moest stoppen maar probeerde hem weg te duwen hij stopt ineens en loopt weg en de volgende dag dee hij gewoon alsof er niks was gebeurd. Ik denk dat dit mijn schuld is tuurlijk willen jongens iets doen en als ik niks met hem wilde zou ik ook geen interesse  moeten tonen.  Ik denk dat ik overdrijf iedereen maakt toch wel een keer zoiets mee. Ik heb het aan niemand verteld omdat ik me schaamde. Ik zie hem niet meer want ik ben naar een andere school

is dit aanranding of stel ik me aan

1 reactie

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 22, 2025

Zeker is dit een vorm van aanranding! Alles wat jij niet prettig vindt is dat!

Misschien met je mentor of vertrouwenspersoon van school praten? En ook met je ouders, maar misschien vindt je dat lastig? Dit mag in elk geval nooit gebeuren!

Veel sterkte! x