Skip to main content

Hoi,

Ik zit nu in de tweede op de middelbare en heb nog geen ervaring met relaties en dingen. Maar laatst was ik op school na schooltijd omdat ik moest nablijven.  Ik vond het een goed idee om even een praatje te gaan maken met de sportleraar. wij kennen elkaar al heel mijn leven omdat hij vrienden is met mijn ouders.

Toen ik naar de gymzaal liep toen hoorde ik dat de douches aanstonden, de leraar had al ooit gezegd dat hij altijd na de laatste les douched op school. Ik wou wachten op hem dus ging in de kleedkamer zitten op het bankje. Ik dacht dat hij wel een handdoek zou om hebben als hij de kleedkamer in kwam gelopen. maar toen ik hem zag toen bleek hij helemaal naakt te zijn. wij schrokken allebei en hij sprong gelijk achter een muurtje en ik hield me handen voor mijn ogen.

Ik zei dat het me spijtte en hij zei dat het niets uit maakte, ik vroeg of hij dit tegen mijn ouders ging zeggen. hij zei dat het beter was als we het hier nooit meer over zouden hebben. Toen ik weg wou lopen toen kwam hij achter het muurtje vandaan terwijl hij nog steeds niks om had en vroeg of ik nog even wou blijven. Ik durfde niet te kijken en vroeg waarom dat ik moest blijven. toen zei hij dat ik me geen zorgen moest maken om dit. ik stelde voor dat ik weer op het bankje ging zitten en ik deed dat. hij begon zich af te drogen en op eens liep hij naar mij toe terwijl hij nog steeds niets droeg. 

hij wou dat ik mijn trui uit deed en ik moest hem aankijken. ik deed niks en toen deed hij dat. hij deed mijn trui omhoog en ik dook weg, toen zei hij dat ik me nergens zorgen om moest maken. ik bleef staan en liet hem zijn gang gaan. hij deed mijn trui uit en toen mijn bh. zijn piemel werd toen hard en wou dat ik hem vast pakte. ik begon toen te huilen en wou weg. hij hield me vast en duwde me tegen hem aan. ik moest meer huilen en hij zei dat ik dat niet mocht doen. hij duwde me toen op de bank en ging op zijn knien zitten. Hij probeerde mijn rok uit te doen en ik probeerde hem tegen te houden,

toen hij mijn rok uit had toen wou hij zijn piemel tegen mij aan doen. ik gilde en toen stopte hij. hij ging zich snel aankleden en liep daarna weg. ik was nog steeds naakt en aan het huilen. hij schreeuwde dat ik mijn kleren aan moest doen en naar huis moest gaan. dat deed ik toen ook omdat ik bang was.

ik durf dit niet tegen mijn ouders te zeggen. dus wat moet ik doen?

 

Hey ik snap dat dit erg vervelend is ik denk dat het belangrijk is dat je hier met iemand over praat en dat je misschien eventueel een klacht indient zo dat hij dit niet met meer mensen kan doen want dit is absoluut niet oké 


Heyy!

wat verschrikkelijk dat dit je is gebeurd! Ik zou hier zeker iets mee doen, want die  docent doet iets strafbaars. Het is zeker niet jou schuld! Het is slim om naar je (een andere) docent/mentor/vriend(in)/ouders te gaan en je verhaal uit te leggen. Het komt goed! Veel 🍀 !


Heyy 1234ikwasevenhier

Ik vind dit echt niet kunnen, hij moest van je afblijven! Jij zit nog maar in de tweede en hij is docent! Het is strafbaar. Ik zou als ik jou was er met iemand over praten, als je het niet tegen je ouders durft te zeggen, misschien je mentor of gewoon iemand die je vertrouwt (het handigste is een volwassene). Die kan je dan helpen met een klacht ergens indienen over hem en het aan je ouders vertellen. Misschien heeft hij het al bij meer meisjes gedaan, dus hij moet zeker gestopt worden. De school moet hier eigenlijk ook wel van weten want het hoort een veilige plek te zijn voor de leerlingen en zoals ik dat nu lees is dat het niet.

Ik snap dat je niet wilt dat heel veel mensen dit gaan weten en dat je je er waarschijnlijk ook voor schaamt misschien, maar het is niet jouw schuld en ze gaan en mogen niet boos op jou zijn van jij hebt niets fout gedaan!

Ik vind dit echt heel heftig, sterkte nog. Alles komt goed!! 

Groetjes Honing


Hoi @1234ikwasevenhier 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne De Kindertelefoon) 


Reageer