Vraag

Aanranding met 14 jaar

  • 1 January 2023
  • 5 reacties
  • 944 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik wil weten of ik echt ben aangerand of niet

Op school gaat alles niet zo supergoed en daarom volg ik dus extra lessen,

de extra lessen vinden plaats na school en meestal zijn er dan nog maar weinig mensen op school.

Een paar weken geleden was ik bij een extra les dus ik was nog tot 5 uur op school.

Toen het eindelijk tijd was om naar huis te gaan zag ik dat mijn vriendins vriendje voor het lokaal stond,

Het leek alsof hij me stond op te wachten.

Hij keek me aan en zei niks en om heel eerlijk te zijn mag ik hem niet heel erg dus negeerde ik hem gewoon en liep langs hem heen, ik probeerde zo snel mogelijk weg te lopen maar hij pakte mij bij mijn arm ik wist te ontsnappen en rende zo snel mogelijk naar het trappenhuis maar hij haalde mij in. Hij pakte mij bij mn middel, duwde mij tegen de muur aan  en begon hele hard over mij boven been heen te wrijven daarna wreef  hij over mijn heupen en hij ging uiteindelijk naar mijn borsten. Hij raakte mijn borsten aan en wreef er zachtjes overheen.  Het leek alsof ik verlamd was ik kon niks doen. Toen hij klaar was lachte hij naar me en liep hij weg.

 

Ik heb mijn vriendinnen erover verteld maar zij zeggen dat ze hem beter kennen dan mij en dat nooit zoiets zou doen. Zij zeggen dat k het gewoon verzin en dat er niks is.

 

wat moet ik doen

groetjes maddi


5 reacties

Dit is aanranding want hij raakte jou tegen je wil in aan gelukkig heeft hij je niet verkracht ik zou het zeker melden aan iemand.

Reputatie 3
Badge +2

Mee eens, dit is aanranding omdat het tegen je wil in ging!

Reputatie 1
Badge

Dit is aanranding, mee naar je ouders gaan en dan samen naar de politie gaan. Sowieso zou ik als ik jou was niks meer met die "vriendinnen" te maken willen hebben, als ze je zo in de steek laten...

Badge

Ja dat is aanranding. Dit moet je bespreken met een ouder/verzorgen/docent/vriendin die jij vertrouwd.  Dit kan heel eng zijn, dus je kan ook een spraakbericht maken en hun die laten horen of het opschrijven of uittypen, en dat zei het dan kunnen lezen. De laatste deed ik. Maar voor jou duidelijkheid hier van aanranding is en wat verkrachting:

Verkrachting is als iemand op wat voor manier dan ook binnen in jouw lichaam komt. Kan dat via je mond, dus een simpele zoen tegen je wil is ook al verkrachting. Of via je vagina of anus.

Aanranding is als iemand je tegen je wil op en rond om ongepaste plekken aanraakt of je begint te strelen tegen je wil. Dus als hij je borsten niet aanraakte maar wel heel dicht in de buurt zat is het ook aanranding.

Dit zijn de dingen die kunnen gebeuren als je het hebt verteld:

Je zult het meerdere keren moeten vertellen. Je ouders doen dan een aanklacht bij de politie en vertellen wat er is gebeurt. Je zult zelf ook op gesprek moeten komen. Dit is een speciaal ingericht bureau, heel kind vriendelijk, omdat er ook kinderen van bijvoorbeeld 6 of 9 komen en het moet er natuurlijk niet eng uit zien. Je moet je er op je gemak kunnen voelen. Je zult ( in mijn geval zonder me ouder) een gesprek aangaan waarin je alles verteld. Dit is met echte agenten, maar in normale kleding en ze gedragen zich als een doordaagse persoon. Ze doen hun best om te zorgen voor iemand van het zelfde geslacht, maar dit kunnen ze niet altijd garanderen. Je komt in een middelmatig groote kamer met in elke hoek een camera (meestal 4). In de kamer naast je zitten (ongeveer 5) mensen die mee kijken, mee luisteren en alles opschrijven. Jij ziet of hoort hun niet, maar voordat het begint mag je wel even hoi zeggen. Je moet de politie woord voor woord uitleggen wat er is gebeurt. Je mag ook geen bovenste, onderste, voorste of achterste zeggen. Dit om verwarring te voorkomen. Ook geen plasser. Je moet alles benoemen met de officiële woorden. borsten, vagina, billen en anus. Tussendoor kan je een spelletje doen om de spanning wat te laten zakken. (Die hoeft er natuurlijk niet te zijn). En in mijn geval kreeg in aan het eind een teddybeer. Ze zeggen het er nooit bij, maar dit is een trauma knuffeltje. Als je niet weet wat dat is moet je dat even opzoeken.

Als je dit alles hebt gedaan klaar mee bent zul je heel lang niets van ze horen en je zult heel lang moeten wachten. Ik wacht al 1,5 jaar en er is nog steeds niets gebeurt. Dit is niet omdat het ze niets boeit maar omdat ze het heel druk hebben. 

En natuurlijk gebeurt er nog veel meer maar dit is het belangrijkste. Ik hoop je zo een beetje te hebben geïnformeerd en heel veel sterkte en succes!

Xxx

Badge

heel erg bedankt voor jullie steun allemaal

Reageer