aanranding en verkrachting

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyy laatst 5 weken geleden ongeveer heb ik een hele nare ervaring meegemaakt. 

uit school voelde ik me al niet echt lekker toen ik stopte kwam er een man met een witte bus/ vrachtwagen hoe je het ook noemt, die kwam dus aanrijden en die vroeg van alles en ik zat op mijn fiets en ik voelde me al niet lekker en toen moest ik er van hem eraf en toen iik dat dee wou die mij beter bekijken en heeft mij toen aangerand en het is gw heel lastig wand je weet gw niet wat je moet doen enzo en ik heb al aangifte gedaan en de politie vind het heel heftig en zegt dat het gw geen aanranding meer is maar gw verkrachting 

 

maar wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt wand ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen? ik voel mij daar door zo schuldig al zegt iedereen het is niet jouw fout maar ik had gw niet moeten stoppen maar door moeten fietsen 

maar heeft iemand tips wat ik kan doen 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Heyy,
wat erg!
Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt.
Als je al naar de politie bent gegaan, denk ik dat dat alles ik wat je kon doen.
Maar, ik weet er weinig van.

🤍🤍🤍

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! Ik heb ook meegemaakt en dit helpte bij mij . Ik hoop ook bij jou .! 

Praat erover tegen mensen die je vertrouw. 

Zeg tegen jezelf dat het niet je eigen schuld is 

Als het erg is ga naar een huisarts en dan kunnen hun je doorverwijzen naar een trauma therapie. Of iets anders . 

 

Ook hoop echt dat dit je helpt . 

Liefs anoniempje xx

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @ansie,

Wat erg zeg dat je dit hebt meegemaakt! Gelukkig heb ik het zelf nog nooit gehad. Praat erover met mensen die je vetrouwt, dat kan echt helpen.  Hopelijk heb je al aangifte gedaan bij de politie,  of anders moet je dat echt doen. En het is niet jouw schuld. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer