Vraag

Aanraking van leraar


Badge

Hoi.

Als je de titel leest zie je dat ik ben aangeraakt.

Het is vaker gebeurd. En het gebeurde bij de meisjes. Alle meisjes vonden dit niet fijn.

Gesprek gehad met hem erbij iedereen is het vergeten. Behalve ik. Ik heb met de kindertelefoon gechat al en naar een therapeut en niks hielp:/.

Ik kan niet meer in slaap komen doordat en kan niet meer focusen en denk er 24/7 aan. Me vrienden begrijpen me niet me ouders ook niet me juf wel Juf e zei helpt me wel maar het lukt gewoon niet:( 

 


13 reacties

Reputatie 2
Badge

Raak hij je nog steeds aan ? Na dat je aangegeven heeft dat je het niet wilt.  Ik weet dat het niet fijn is. Waar raakt hij je aan ? Ik snap je helemaal. Maar om het iets betere te begrijpen . Kan je dan mijn vragen beantwoorden ?

 

Ava XX 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

We zien dat je in een moeilijke situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Groetjes Willemijn

Badge

Raak hij je nog steeds aan ? Na dat je aangegeven heeft dat je het niet wilt.  Ik weet dat het niet fijn is. Waar raakt hij je aan ? Ik snap je helemaal. Maar om het iets betere te begrijpen . Kan je dan mijn vragen beantwoorden ?

 

Ava XX 

Hoi ava_ Nee hij doet het niet meer maar hij maakt het moelijker. Hij raakte me aan op me schouders,rug en beetje in me shirt hopelijk begrijp je het nu!

Badge

Hoi,

We zien dat je in een moeilijke situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. 

Groetjes Willemijn

Dat ga ik ook doen, Alleen vind ik het eng om de bellen. Ik heb al gechat. Maar het helpte niet 

Reputatie 2
Badge

@Anoniem_mens 

Als je het echt niet fijn vind. Zeg dan tegen hem dat het niet oké is als hij je aanraakt. Zeg ook dat je het al eerder aangegeven heeft. Als hij door blijft gaan. Hoort het bij seksuele misbruik.  

Je hoeft niet steeds te chatten of bellen met de kindertelefoon.  Je kan ook chatten of bellen met  https://centrumseksueelgeweld.nl/

 

Ik hoop dat hij snel stopt

Groetjes van Ava x

Badge

Hoiii!  Op school had ik een gesprek met hem

Badge

Zeg het tegen een sterke jongen op school en laat hem die docent m afleren is ook bij mij opschool gebeurd die docent had n gebroken neus en schade aan zn oog en zn baan kwijt en aangifte op zn hoofd 

Badge

Dat gaat echt te ver

Badge

Dan niet zeuren

Reputatie 2
Badge

@MulaB 

Het gaat echt te ver. Als je wilt dat iemand stopt hoef je geen geweld te gebruiken. Ze zeur niet. @Anoniem_mens heeft gewoon gelijk.  Je hoeft niet overal geweld te gebruiken. Het is niet oké om zoiets te doen. En die docent van jouw school is echt zielig !!! 

 

Ava 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @MulaB ,

 

fijn dat je meedenkt en wil helpen. Het gebruiken van geweld is alleen niet de oplossing en is ook tegen de wet. Houd je daar rekening mee met het geven van adviezen aan anderen?

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Badge

@MulaB

Het gaat echt te ver. Als je wilt dat iemand stopt hoef je geen geweld te gebruiken. Ze zeur niet. @Anoniem_mens heeft gewoon gelijk.  Je hoeft niet overal geweld te gebruiken. Het is niet oké om zoiets te doen. En die docent van jouw school is echt zielig !!! 

 

Ava 

Geweld is het antwoord niet

Badge

Op mijn school gebeurd veel de laatste tijd.

Ik heb een lievelings juf en tegen haar vertel ik leterlijk alles. Ook over aanraking of vekrachting.

Ik kom er niet over heen en heb al 2 keer met de kindertelefoon gepraat 3 keer met me leraresen 1 keer met die leraar en niks helemaal niks helpt iemand tips

 

( aangepast door De Kindertelefoon, samengevoegd vanuit 2 topics )

Reageer