Skip to main content
Vraag

aanraken vriendin

  • 21 July 2024
  • 6 reacties
  • 497 Bekeken

Hey,

Ik ben 14 bijna 15 en heb nu 3 maanden iets met een meisje, ik vind haar echt leuk en zij mij ook zegt ze. Elke keer als we afspreken en ik leg bijvoorbeeld mijn arm om haar (middel) heen legt ze heel langzaam mijn hand richting haar borst, en als ik haar bijvoorbeeld staand knuffel met mijn handen om haar middel drukt ze mijn handen naar haar kont ( niet weg want als ik ze weg haal pak ze ze weer terug). Ik weet niet goed wat ze hier mee bedoeld of mee wil of mischien betekend het niks. Iemand die mij hier mee kan helpen of tips geven??

6 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey IDK09,

waarschijnlijk vind je vriendin het fijn als je d’r aanraakt bij dr borsten en billen wat opzich logisch is. Als je er zelf ook fijn bij voelt om je vriendin daar aan te raken zou ik dat gewoon vaker doen want je doet je vriendin er een plezier mee en ik denk dat je het zelf ook nie erg vind😉 maar als je je er niet comfortabel bij voelt om haar daar aan te raken dan moet je dat gwn eerlijk tegen d’r zeggen

Badge

Als ik mijn vriending een knuffel geef doe ik voor het gemak rechter arm van mij bij haar over links en mijn linker arm bij haar onder rechts (wel nog op haar rug) want mijn vriendin heeft een spasme op rechts dus daarom doe ik dat zo. En ja zoals het ook al word gezegd als je vriendin het fijn vind daar en jij je er prettig bij voelt is dat goed ik zal nog even na vragen als ik jou was.

 

 

Met vriendelijke groet Dominic 

Reputatie 5
Badge +3

Ik denk dat wat @D123-Anoniem  zegt helemaal juist is. 1 tip doe niks waar je je niet goed bij voelt!

Mvg @Anymoymous 

Badge

Hey, 

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er zelf geen problemen mee alleen wist gwn niet zo goed wat ik er mee moest doen. Maar bedankt voor de tips.

Dan nog iets, ze geeft aan dat ze eigenlijk wil kussen enz dit wil ik zelf ook wel maar dit is mijn eerste relatie en vind dit best moeilijk. Iemand tips of advies ??

Groetjes.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @D123-Anoniem 

wat de ander ook al zeggen. 
Waarschijnlijk vind je vriendin het gewoon fijn om jouw aanraking en aandacht te hebben. 
Als je je afvraagt of ze hier wat mee wilt zeggen. Dan zou ik het gewoon vragen. 
 

en over dat zij heeft gezecht dat ze wilt kussen. Als je dit wilt. Gewoon laten gebeuren. Ik heb het ook nog nooit gedaan. Maar ik laat het me overkomen. Het moment komt vanzelf 😉

veel succes nog even

Badge

Ik weet het zelf ook niet hoor dit is ook mijn eerste echte Siriuse relatie en we doen nog niet eens kussen  enzovoort

 

 

Groetjes Dominic 

 

Reageer