Skip to main content

Sorry dit is een lang verhaal, maar help me alsjeblieft. Ik hou van je als je dit uit leest en een reactie plaatst. 

Heey ik ben een meisje van 17 en ik was laatst met school een hele week op een soort school excursie. We hadden veel vrije tijd en ik ging dan ook elke avond/nacht op stap. Op de 3e avond was ik moe en wilde ik dus vroeg naar huis gaan. Ik was met een groep vriendinnen en een mannelijke klasgenoot van 20 jaar oud, laten we hem Tim noemen. Tim was de avond hiervoor en jongen tegen gekomen en ze waren een soort van vrienden geworden en hij was er deze avond ook weer bij. Ik was dus met vriendinnen, Tim en zijn net ontmoette vriend.

 

Goeddd ik was dus moe dus ik wilde gaan, m'n vriendinnen gingen mee. En Tim bleef nog met die vriend van hem. Dus wij zeiden doei tegen Tim. En op dat moment pakt hij me vast en wil hij me kussen. Ik wilde dit absoluut niet, ik heb namelijk en vriend en Tim heeft vaker dingen bij me geflikt en weet ook heel goed dat ik niks van hem wil. Ik probeerde mezelf los te wringen, maar Tim hield me stevig vast, drukte me tegen de muur en ik kon niet weg. Hij probeerde me te kussen in m'n nek, wat eerst niet lukte omdat ik net weg draaide, maar daarna raakten zijn lippen wel m'n nek. Ik ben boos naar buiten gelopen. Ik voelde me hierdoor heel verdrietig en zat er heel erg mee. Gewoon met het feit dat hij mij ongevraagd kusde in mijn nek en, omdat hij me zo vast pakte en tegen de muur drukte.

 

Het blijkt dat hij dit twee avonden voor deze avond ook al hetzelfde bij een klasgenoot van mij gedaan had. Die klasgenoot en ik zijn 17 en hij dus 20. Ik vond dat hij er niet zomaar van af kon komen, hij heeft namelijk vaker dingen geflikt die echt niet kunnen en nu deed hij dit, dus ik besloot het tegen onze mentor te zeggen. Zij doet er echter niet veel aan, hij moet nu op school met een vertrouwenspersoon praten en ik heb 2 keer een gesprek met Tim en onze mentor gehad, maar daar blijft het bij. Ik vind dat niet oké, want ik wil dat Tim leert van z'n fouten en er niet zomaar vanaf mag komen. Ik heb nogsteeds last van dat dit gebeurt is, en hij, die dit heeft veroorzaakt komt er zomaar vanaf? Terwijl ik me hier nogsteeds verdrietig door voel en bang voor hem ben als ik hem zie in de klas? Wat kan ik doen? En melding maken bij de school, misschien dat zij het serieuzer nemen dan alleen de mentor? Iemand tips? 

heyy,.

 

sorry dat dat je is overkomen. Ik heb vaker gehoord dat mentoren nooit iets doen en het niet serieus nemen. Ik zou het zeker bij een andere docent of gwn iemand van de school melden en misch is het fijner als je dat samen met je klasgenoot doet. Verder als het door hun ook niet serieus wordt genomen, of als je vind dat ze te weinig doen, kun je volgens mij ook aangifte doen. Hij is al volwassen terwijl jij nog minderjarig bent. Probeer swz ook met iemand te praten erover al je er echt mee zit, kan ook via websites natuurlijk.

 

hoop dat dit een beetje geholpen heeft, heb ook een beetje het internet om hulp gevraagd 

 

mvg S


Wat hij doet deed bij jou mag niet ik zou het ook met jou ouders bespreken en melding maken op school


Hoi @Iemand.lol, wat knap dat jij je verhaal deelt op ons forum. Wat vervelend dat jij dit meegemaakt hebt, en je hier nog steeds last van hebt! Zoals @anonymous23648 ook zegt kan het helpen om met iemand te praten over wat jij hebt meegemaakt en hoe je hierover voelt.  Als je hierover zou willen praten wil ik je uitnodigen om eens met ons te komen bellen of chatten Chat (kindertelefoon.nl) we zijn bereikbaar tussen 11:00 en 21:00. 

Groetjes Lies, van de Kindertelefoon. 


Hallo,

Ten eerste: wow, ik hoop dat dat echt nooit meer gaat gebeuren.
Ten tweede: ik zou het persoonlijk met school en je ouders bespreken. Als je dit moeilijk vindt, dan kan je altijd bellen of chatten met de kindertelefoon.

Groetjes,
PeterDeLekkere.


Reageer