Hallo, ik ben een jongen van 15 en dit verhaal gaat terug naar een aantal weken geleden. De desbetreffende dag had ik net Nederlands les van mijn vrouwelijke docente. Op een gegeven moment kwam de docent naar mij toe en zei dat ik na de les moest blijven zitten. Als een goed luisterende leerling bleef ik ook zitten na de les. Toen iedereen weg was nam ze me mee naar een klein kamertje op de onderste verdieping. Ze zei tegen mij of ik al was ontmaagd en ik antwoordde: '’Nee, Hoezo?'’ en mijn docent begon over haar leven en dat haar man was gescheiden van haar en dat ze het even niet meer zag zitten. ook zei ze dat ik haar lievelings leerling was en dat ze mij wel zag zitten. daarna begon ze me tegen mijn zin op mijn lippen te kussen. op het moment ging het heel snel en ze trok mijn broek uit en begon me te pijpen. verlamd van de schrik kon ik amper bewegen en. dirigeerde ze mijn penis in haar vagina. toen ze klaar was ging ze weg en liet ze me achter in het kamertje waar we waren. op dat moment wist ik niet wat er allemaal gebeurde en ben meteen naar huis gegaan. Ik durfde er met niemand over te praten.
Wat moet ik doen???