Skip to main content
Vraag

aangeraakt tegen mijn wil

• May 25, 2026
  • 0 reacties
  • 249 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben 13 en ik zoek advies omdat ik last heb van iets.

Gisteren avond toen ik met een vriend kampeerde kwam een vriend van hem naar ons toe, het leek een aardige kerel. Hij kwam bij ons in de tent en we kletsten gewoon wat. Ik maakte een grapje over hoe ik homo zou zijn (stom grapje, is natuurlijk mijn fout). Maar deze vriend van mijn vriend was denk ik homo want even later raakte hij mijn onderbroek aan en ging hij met zijn hand in mijn onderbroek. Ik stond snel op en zei dat ik naar de wc ging (we waren aan het kamperen bij een zwembad wegens een zwem toernooi). Toen ik terug was zei ik dat ik wou gaan slapen dus ging hij weg, Ik zelf kon overigens niet slapen en was heel verdrietig over wat er was gebeurd. Ik had mijn vriend wakker gemaakt en verteld wat er daar net was gebeurd. Eerst geloofde hij me niet maar aan mijn reactie kon hij zien dat ik niet een grapje maakte. Hij stelde me gerust en ging met me even zitten en praten, dat vond ik heel fijn en lief van hem. Maar ik zit hier nog steeds mee, ik probeer andere dingen te doen om er niet meer aan te denken zoals film kijken, gamen, kletsen met vrienden maar niks helpt. Ik heb het ook al aan mijn moeder vertelt maar ik heb het idee dat zij dit niet heel serieus neemt, heeft iemand tips. 

Super bedankt, ook al klinkt het wel een beetje als een nep verhaal.