Skip to main content
Vraag

aandacht van meiden

• May 18, 2025
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi,

ik ben een jongen en vind het leuk om met meiden te praten. Ik vind het leuk om aandacht te krijgen en leuke gesprekken te hebben. hebben jullie een idee hoe ik hier aan kan komen? Het liefst beetje spannend gesprek natuurlijk 

het liefst niet meiden die ik ken of via snap

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Heey, 

Leuk dat je graag met meiden praat en het spannend wilt houden! Een goede plek om nieuwe meiden te leren kennen is vaak gewoon in je eigen omgeving: denk aan hobbyclubs, sportteams, evenementen, of andere activiteiten waar je mensen ontmoet die je nog niet zo goed kent. Zo kun je op een leuke manier interessante gesprekken starten.

Daarnaast zijn er ook apps en online communities waar je nieuwe mensen kunt ontmoeten, maar zou gwn beginnen met je omgeving, dat voelt vaak fijner en veiliger. 

Succes, Ellen xx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Bedenk eerst een leuke openingszin en kom erachter wat ze leuk vind. Dan heb je gelijk een goed gespreksonderwerp. Suc6! Xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

Heyy

misschien zal niet iedereen dit aanraden maar toen ik wat aandacht wou van jongens ging ik vaak online zoeken omdat ik ze nie in mijn omgeving kon vinden.  Dit heeft mij erg geholpen en heb veel gesproken met jongens. Nie perse spannende mr als jij dat leuk vind kun je dat proberen. Om nieuwe mensne van jou leeftijd te ontmoeten heb je apps. Die kun je gewoon makkelijk vinden

xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 18, 2025

@Anoniempiee 

Hey

naar wat ben je online gaan zoeken dan. Want ik weet het niet zo goed.

• May 19, 2025

Van mij mag je ook aandacht krijgen😍😘