Vraag

aan seks denken als je 12 bent

  • 13 June 2023
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, ik ben een meisje van 12 en ga binnenkort naar de tweede klas van de middelbare. Ik heb vaak veel zin in seks maar wil het graag met iemand doen. Alleen heb ik geen vriendje en mijn ouders controleren best veel. Is het normaal dat ik zo jong ben en al seks wil en denken jongens er op deze leeftijd ook al aan??

🩵🩵


5 reacties

Badge

Jongen 14

Ja vorig jaar dacht ik er ook wel vaak aan om een meisje te krijgen en dat te doen

Reputatie 7
Badge +7

Ja, het normaal om daar op die leeftijd over na te denken. Veel jongens doen dat ook al op die leeftijd, sommige zelfs al eerder. 

 

Nee, 'uitvoeren' is niet normaal op die leeftijd. Ik zou alsjeblieft wachten tot je minimaal 16 of zelfs 18 bent. Je brein en je lichaam is nu nog vol in de groei en je net in de puberteit. Je zou wel kunnen masturberen en vingeren. Geeft ook een heel fijn gevoel en daar ben je echt niet te jong voor!

 

Heel veel succces alvast in de 2de! Hopelijk heb je het er naar je zin daar😊

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt!! 

Reputatie 1
Badge

Het is heel normaal voor jouw hersenen om zin te hebben in seks daar ben je immers puber voor. Als je het echt heel graag wil dan zal ik eerst iemand zoeken die je echt leuk vind en een echt goed innerlijk heeft.

 

Want vaak (heb het zelf ook mee gemaakt) is diegene die jij leuk vind helemaal geen leuk persoon! Ook zal ik eerst opzoeken op het internet hoe het moet.

 

zoek een plek waar je het ongestoord kan doen en neem samen de tijd. Doe het alleen als jullie dat beiden graag willen.

En kies altijd voor een condoom😉.

 

misschien helpt dit ook:https://schooltv.nl/video/hoe-moet-de-eerste-keer-eerste-hulp-bij-seks/

suc6

Reputatie 1
Badge +2

Heel erg bedankt voor de tip. Er is een jongen die ik leuk vind, hij is echt heel erg aardig. We zijn na een week naar de bios gegaan. Alleen zit hij nu op een andere school. Ik zie hem op mijn basisschool wel nog, want we komen beiden onze broertjes en zusjes ophalen. Heb je een tip hoe ik ervoor kan zorgen dat hij enige interesse in mij krijgt?

Reageer