Aan: jongens, wanneer vinden jullie een meisje een slet?

  • 9 January 2018
  • 7 reacties
  • 1860 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey Allemaal, ik ben n meid van 16 en ben n paar weken terug ontmaagd. Heb nu ruzie met die gast we hadden niks. Relevante informatie?. Maar t komt erop neer dat ik sinds hem veel contact heb met jongens en met veel wil afspreken maar het dan toch afzeg... wat vinden jullie gewoon van alles..oh en doe me een lol als je 12 bent ofzo en je hebt het überhaupt nog niet gedaan zoek dan lekker een leven! En ga naar n andere topic! Oke alvast bedankt denk ik xx

7 reacties

Wel een beetje disrespect tegen over alle twaalfjarige maagden op dit forum, waarom zouden zij een leven moeten zoeken?

Als je een keer seks hebt gehad met een jongen, dan ruzie met hem hebt, en daarna contact hebt met andere jongens waarmee je af wilt spreken, maar toch niet ben je in mijn opinie geen slet, ik weet niet waarom je zou denken van wel?
Omdat het er zo veel zijn...
Als je niet met ze afspreekt wat is het probleem dan, je kan toch best contact hebben met veel jongens als je verder niets met ze wil.
"Aan: jongens, wanneer vinden jullie een meisje een slet?'
Niet.

"en je hebt het überhaupt nog niet gedaan zoek dan lekker een leven!"
Al geprobeerd , werkte niet.

"maar het dan toch afzeg"
Klinkt niet echt aardig, maarja.

Of is er nog iets anders?
Slet is een scheldwoord voor een vrouw die als seksueel losbandig wordt beschouwd. Synoniemen zijn snol, del, sloerie, banga, of hoer, hoewel dat laatste woord eerder naar professionele sekswerkers verwijst.

Iemand massaal en veelvuldig (vooral online) een 'slet' noemen vanwege kleding, make-up of bijvoorbeeld seksueel gedrag heet "slut-shaming", omstreeks 2013 uit het Engels geleend en sindsdien ook wel vernederlandst tot "slutshamen". Slutshamen kan door de slachtoffers als ernstig vernederend worden ervaren.[

Binnen bepaalde populaire jeugdculturen worden woorden als breezerslet en snol ook met een minder negatieve connotatie gebruikt. De omschrijving heeft dan meer te maken met typerende kleding of gedrag.

Dit is what ik op wikipedia over 'slet' kon vinden, maar mijn betekenis is een vrouw die het met jan en alleman doet.
Wanneer ik vind dat meisjes een slet zijn: nooit. Ze zijn voor mij nooit een slet...

Reageer