Vraag

4 vragen voor meisjes

  • 30 April 2023
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Badge

1. Heb je al een keer seks gehad?

Zo ja vond je het lekker ?

Zo nee zou je een meer seks willen?

2. Hoe ziet jou droomseks eruit?

3. Wat is de gekste plek waar je ooit seks hebt gehad?

4. Als een jongen die je niet kent aan je vraagt of je seks met hem wilt wat zou je dan zeggen?


4 reacties

1. Heb je al een keer seks gehad?

Nee

Zo ja vond je het lekker ?

Zo nee zou je een meer seks willen?

Zeer graag

2. Hoe ziet jou droomseks eruit?

Oke daar gaan we, ik ben meer de gedwongen type: dus ik wil op een verlaten plek zijn, een alleenstaand huis of tuin. Ik wil dat we sws naakt rondlopen de hele dag en dat ik dan nsakt lig te zonnen en dat de guy op me komt en me gaat rijden en dan dwingt hij mij tot verschillende standjes en pakt me hard vast en raakt me hele lichaam overal aan en we gaan door zo lang als bij wil. Hij vingert me en de sex gebeurt op de raarste plekken. We proberen alle stamdje en dan legt hij me op de tafel en gaat door en we doen de doggy en hij legt me op bed en maakt mn handen vasten en sprijd me benen en gaat er vol in

3. Wat is de gekste plek waar je ooit seks hebt gehad?

Niet

4. Als een jongen die je niet kent aan je vraagt of je seks met hem wilt wat zou je dan zeggen?

Ligt er aan hoe desperate ik ben, maar als hij wil doen wat ik net zei dan ja

 

Reputatie 1
Badge +2
  1. Nee, maar zou echt graag willen en zou het ook snel doen
  2. okay… hij haalt me op en we zitten samen in de auto. Hij heeft zijn hand op mijn been.  We zijn geil. Dan stopt hij bij een mooi park en we stappen uit. Hij kijkt me aan en begint me te zoenen en duwt me tegen een muur. Ik voel dat hij een stijve krijgt. Ik voel dat ie een hele grote heeft. We gaan naar de auto en hebben autoseks. Daarna gaan we naar zijn huis en gaan we naar zijn kamer waar hij allemaal speeltjes heeft liggen. Hij knijpt in m’n kont en kreunt. En hij complimenteert mijn uiterlijk. We hebben seks en hij kan niet stoppen aan me te zitten.
  3. Heb het nog niet gedaan maar zou het graag op een wc willen doen.
  4. Ja, als hij een beetje knap is...

1. Heb je al een keer seks gehad? Ja 

Zo ja vond je het lekker ? Ja

Zo nee zou je een meer seks willen? Sowieso wel

2. Hoe ziet jou droomseks eruit? Met m’n vriendje en bff 

3. Wat is de gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? In de wc’s op school

4. Als een jongen die je niet kent aan je vraagt of je seks met hem wilt wat zou je dan zeggen?

misschien ja ligt eraan of hij leuk is en van mijn leeftijd

1. Heb je al een keer seks gehad? Ja met bff

Zo ja vond je het lekker ? Ja

Zo nee zou je een meer seks willen?

2. Hoe ziet jou droomseks eruit? Seks met een jongen die van plasseks houd

3. Wat is de gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? Zwembadhokje

4. Als een jongen die je niet kent aan je vraagt of je seks met hem wilt wat zou je dan zeggen? Hangt er van af welke seks hij wil

Reageer