4 vraagjes voor de boys

  • 6 January 2023
  • 8 reacties
  • 823 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken?
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt?
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt?
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken?

Sorry als het raar over komt ik ben een beetje nieuwsgierig.


8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Het klaarkomen het moet gwn af en toe. Wat vinden meisjes fijn aan vingeren?
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? Het is lekker nat en dat je vriendin met haar mond dat doet is geil en dat gevoel  
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Door mijn vriendin
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Ik trek nu in totaal ongeveer 3 jaar af. En gemiddeld 1 of 2 keer op een dag. Dus ong. 1600 keer

Sorry als het raar over komt ik ben een beetje nieuwsgierig.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Het gevoel van klaarkomen is gewoon lekker
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? Ook het gevoel. En het is gewoon geil
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Een paar keer
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Ben de tel kwijt 😄

Sorry als het raar over komt ik ben een beetje nieuwsgierig. Nieuwsgierig zijn mag altijd 😉

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Klaarkomen is het lekkerste gevoel wat er is
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt?  Het is een heel geil gevoel en ook in iemand mondje klaarkomen is heel geil
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Ja, door jongens en meisjes
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Heel vaak. Als ik geen seks heb trek ik vaak 2 of 3 keer per dag af. Als ik seks heb gehad vaak maar 1 keer 
Badge +1

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Het is gwn super lekker om te doen en als je klaar komt is het het beste gevoel ever
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? Het is gwn tantoe lekker 
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Nee 
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Veel heel veel

Sorry als het raar over komt ik ben een beetje nieuwsgierig. Is oki

 

Badge
  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? er komt een gevoel en dan voel je je heel goed
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? ik ben niet gepijpt
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? nee
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? vaak
Reputatie 7
Badge +5

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Het gevoel
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? Sensatie en het gevoel
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Ja en ik pijp zelf ook
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Geen idee houd ik niet bij
Reputatie 7
Badge +9
  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? Alles
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? Ik weet niet met wie je bedoelt
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? Ehh iets van 0 keer ofzo
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? Hoeveel dagen zitten er in een eeuw?
Reputatie 7
Badge +14

hoi @anoniemmeisje2010,

 

Hey hey! Ik heb een paar vraagjes voor de boys,

  1.  Wat vinden jullie zo lekker aan aftrekken? nou, dat je het zelf in de hand hebt 😄 hoe snel jij zelf of die jongen die je aftrekt klaarkomt
  2. Wat vinden jullie zo lekker aan het feit dat iemand je pijpt? dat je ziet hoever die in zijn mond verdwijnt en hoe hij er van geniet en omgekeerd vind ik het lekker om aan jongenspiemels te likken en zuigen en hun sperma te slikken
  3. Zijn jullie al vaak gepijpt? best vaak, de laatste anderhalf- twee jaar toch gemiddeld wel 2-3 keer per week, in vakanties vaker dan in schoolweken en ik pijp dan hun ook terug, zeg maar
  4. Hoe vaak hebben jullie al afgetrokken? idk, miss wel iets van 750 keer of meer mezelf afgetrokken en andere jongens 150-200 keer ofzo, weet ik niet precies

Sorry als het raar over komt ik ben een beetje nieuwsgierig.

haha is niet erg, ik ben ook wel eens nieuwsgierig 😉

 

Gr. MickeyMouse

Reageer