Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 16 jaar

Mijn wiskunde docent 21 

Ik ben bevriend met mijn docents zusje want we zaten bij elkaar in de klas vorige jaar en kregen toen verkering en hebben dat nogsteeds 

Ik ging naar m'n vriendin toe maar ze was nog niet thuis dus zij haar moeder je mag wel even wachten hoor maar ik ben even naar de winkel en ze ging weg toen kwam mijn wiskunde docent naar beneden en zij weet je dat je vriendin eigenlijk als seks met je zou willen ik zij nee en toen zij ze wil jij dat ook ik zij jahoor maar ik heb het nog nooit gedaan dus ben bang dat t verkeerd gaat.

dus ze zij dan doen wij het tog en toen zij ik echt en toen zij zij je en toen vroeg ik heb je dan condooms en zij zij nee maar dat maakt niet uit dus we hadden seks en we stopte omdat we mijn vriendin hoorden thuiskomen ik was nog stijf en was dus nog ff aan t rukken en wiskunde docent was al weg en toen kwam mijn vriendin binnen en zag ze dat ik aan t rukken was en ze zij mag ik en ik zij jahoor

en begon ze me te rukken en te pijpen echt lekker en toen zij zij wil je mij vingeren en boffen en ik zij ja en toen vroeg ze wil je seks en ik zij jahoor maar alleen met condooms dus ze liep naar haar tas en pakte een condoom uit haar tas en zij ik hoopte dit allll en toen hadden we seks en ging ik weer naar huis en toen de volgende dag had ik wiskunde en liet ze me na de les zitten en zij ze dat ze zwanger was en de baby wilde houden en ik zij dat moet je zelf weten en toen liet ze me gaan (wat moet ik doen) mijn vriendin is voor de duidelijkheid ook 16

je verhaal klopt niet

wie is wie in dit verhaal ? want je schrijft dat je vriendin nog niet thuis is  en haar moeder gaat ook weg  naar de winkel. je zegt ook dat je wiskunde docent naar benenden gaat om tegen  jouw te zeggen dat je vriendin wilt seks hebben met jouw. heb je dan twee wiskunde docent die bij elkaar wonen? en een van die wiskunde docent heeft een kind en dat is jouw vriendin?