Skip to main content

Hoi ik ben een jongen 16 jaar

Mijn wiskunde docent 21 

Ik ben bevriend met mijn docents zusje want we zaten bij elkaar in de klas vorige jaar en kregen toen verkering en hebben dat nogsteeds 

Ik ging naar m'n vriendin toe maar ze was nog niet thuis dus zij haar moeder je mag wel even wachten hoor maar ik ben even naar de winkel en ze ging weg toen kwam mijn wiskunde docent naar beneden en zij weet je dat je vriendin eigenlijk als seks met je zou willen ik zij nee en toen zij ze wil jij dat ook ik zij jahoor maar ik heb het nog nooit gedaan dus ben bang dat t verkeerd gaat.

dus ze zij dan doen wij het tog en toen zij ik echt en toen zij zij je en toen vroeg ik heb je dan condooms en zij zij nee maar dat maakt niet uit dus we hadden seks en we stopte omdat we mijn vriendin hoorden thuiskomen ik was nog stijf en was dus nog ff aan t rukken en wiskunde docent was al weg en toen kwam mijn vriendin binnen en zag ze dat ik aan t rukken was en ze zij mag ik en ik zij jahoor

en begon ze me te rukken en te pijpen echt lekker en toen zij zij wil je mij vingeren en boffen en ik zij ja en toen vroeg ze wil je seks en ik zij jahoor maar alleen met condooms dus ze liep naar haar tas en pakte een condoom uit haar tas en zij ik hoopte dit allll en toen hadden we seks en ging ik weer naar huis en toen de volgende dag had ik wiskunde en liet ze me na de les zitten en zij ze dat ze zwanger was en de baby wilde houden en ik zij dat moet je zelf weten en toen liet ze me gaan (wat moet ik doen) mijn vriendin is voor de duidelijkheid ook 16

je verhaal klopt niet

wie is wie in dit verhaal ? want je schrijft dat je vriendin nog niet thuis is  en haar moeder gaat ook weg  naar de winkel. je zegt ook dat je wiskunde docent naar benenden gaat om tegen  jouw te zeggen dat je vriendin wilt seks hebben met jouw. heb je dan twee wiskunde docent die bij elkaar wonen? en een van die wiskunde docent heeft een kind en dat is jouw vriendin?  

(ik weet niet of ik die moet gaan geloven maar goed) 

als het toch zo is. dan zou je ook je verandwoordelijk moeten nemen als vader en in het financieel. en wat je vriedin betreft praat er over met je vriendin en respcteer haar mening 

Goed verhaal, lekker kort.  Een tip voor je volgende verhaal, de eerste, tweede en derde persoon enkelvoud van ‘zeggen’ is ‘zei’   Dus ‘ik zei’ ‘zij zei’.  Let daar even op. Dat maakt het wat prettiger om te lezen. En zoals @jantje3.0 al schreef, zorg dat je de personages op orde hebt want op deze manier klopt er idd niet veel van.

Mocht het echt zijn gebeurd dan ben je natuurlijk wel een enorme l*l door vreemd te gaan en ook nog eens een kind te maken met de moeder van je vriendin.

@Serrtjee en let er ook op met leestekens.

dankjewel om te bevestigen @tim16 

Jullie snappen het echt niet hè? Hij zegt toch dat zijn vriendin de kleine zus is van zijn wiskunde docent! Dan klopt het toch?! 

ja, dat is wel moeilijk maar ik denk niet dat het jouw schuld is dat zei zwanger is want ze wilde zelf geen condooms gebruiken. Ik zou met je wiskunde docent gaan praten en zeggen dat als zij dat kind wil houden dat dat prima is als ze maar niet zegt dat het van jouw is.

meer kan ik eigenlijk niet bedenken,

sterkte 🍀

@Katjatja Nu je het zegt. Maar ja, dan had OP het maar wat duidelijker moeten opschrijven. Maakt het verhaal niet minder vaag verder.

@Serrtjee heb je nog iets gehoord van die mama van je vriendin? omdat ze naar de winkel was?

Reageer